Funkmasterfleksnes Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Da trenger du heller ikke poste her Får ta noen streetwear brands, siden alle andre tar de vanlige. Obey Unusual Genes Supreme Alife Creatice Recreation Nike Mighty healthy Miska The Hundreds Award Tour Visvim Veldig enig, spesielt med Obey, Supreme og Visvim. Legger til: Milkcrate Athletics Undercrwn Sneaktip Rocksmith Kr3w Mighty Healthy Adapt Acrylick Orisue Upper playground Endret 19. mars 2010 av Analogue Lenke til kommentar
weebl Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Kjøper for det meste Nike sko, sånn ellers så kjøper jeg det som ser bra ut Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 A.P.C, Acne, Adidas, Cheap Monday, Nike og H&M. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Enig med thrice og de andre som mener at så lenge det ser bra ut, gir jeg blanke i merket, men så er det jo noen merker som har mer jeg liker enn andre (Også er jeg glad i lister ): Acne Filippa K NN.07 Polo Ralph Lauren Prada Burberry Hugo Boss Zegna J. Lindeberg osv Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Enig med thrice og de andre som mener at så lenge det ser bra ut, gir jeg blanke i merket, men så er det jo noen merker som har mer jeg liker enn andre (Også er jeg glad i lister ): +1 der faktisk! Gir beng i merket så lenge jeg liker plagget, dog er jeg som deg glad i lister og har sett klesmerker som har plagg jeg liker veldig godt. Var forsåvidt de merkene jeg førte opp på lista mi tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hadde jeg ført opp merker med plagg/ting jeg liker hadde listen blitt altfor lang, så det droppet jeg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Droppet en del ting jeg også. Puttet bare de "viktigste" i listen min. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Av seneste innkjøp (og merker jeg generelt er veldig glad i) kommer dette høyt opp: Barbour (Jakker) Burberry Hugo Boss NN.07 Polo Ralph Lauren. Lacoste (kun enkelte plagg). Zegna Foreløpig står førsteplassen mellom Zegna, Boss og Burberry. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Ja Zegna står høgt også hjå meg! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Har en del merker jeg har begynt å vende tilbake til: Ray Ban Florsheim Panhandle Slim Kenneth Cole Wrangler Marks & Spencer Luxury Line Topman Matinique Men de fleste klærne jeg har i skapet er av typen merker ingen har hørt om. Går ikke bevisst etter merker, men produkter. Endret 20. mars 2010 av Ramius Lenke til kommentar
nybb Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Merket Armani har også mange godbiter, men de er svindyre! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Spørrs hvilket Armani du mener. Mtp at du liker de merkene du liker, tviler jeg på at du snakker om Collezioni. Så nei, AX og EA er ikke dyre..... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Spørrs hvilket Armani du mener. Mtp at du liker de merkene du liker, tviler jeg på at du snakker om Collezioni. Så nei, AX og EA er ikke dyre..... Er ikke helt sikker. Men var i en Armani-outlet i Stockholm. Det Armani-merket med en ørn eller noe sånt. Spaserte ut igjen uten et eneste plagg, for fy faen for noen priser Jeg betaler ikke over 500 for en t-skjorte! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvis t-skjorta kostet 500,- på et outlet tør jeg ikke å tenke på hva den opprinnelige prisen var. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Ja, nei, gud vet jeg handla ble den i allefall ikke Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er det klesmerker jeg absoulutt ikke liker er det: Wesc Volcom Quiksilver DC Swag Slike merker blir for "fjortissaktige" synes jeg. Skarpe farger og baggy klær. Ikke min greie Både Volcom og DC har da ganske mange tøffe t-skjorter (tenker ikke på logo skjortene som har bare en hvit logo og that's it). Swag liker ikke jeg heller særlig godt, men synes du setter litt for mange merker i samme bås. I tillegg til merkene som allerede er nevnt liker jeg ganske godt Shit og klær fra Oakley og Element. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Er det klesmerker jeg absoulutt ikke liker er det: Wesc Volcom Quiksilver DC Swag Slike merker blir for "fjortissaktige" synes jeg. Skarpe farger og baggy klær. Ikke min greie Både Volcom og DC har da ganske mange tøffe t-skjorter (tenker ikke på logo skjortene som har bare en hvit logo og that's it). Swag liker ikke jeg heller særlig godt, men synes du setter litt for mange merker i samme bås. I tillegg til merkene som allerede er nevnt liker jeg ganske godt Shit og klær fra Oakley og Element. Sånn generelt liker jeg ikke de merkene nei. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Polo Ralph Lauren Hansen & Jacob Acne Jeans Filipppa K Marc Jacobs NN.07 Cheap Monday Tiger Nudie Eton Burberry Barbour Skjorter fra Tailorstore Er ikke så lett å komme med alle merkene man bruker på sparket, er sikkert fler. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Skjorter fra Tailorstore Syntes du skal skrive en liten anmeldelse av erfaringen fra skjortene der ifra Har vurdert å handle derifra, men har vært skeptisk til kvalitet og hvordan resultatet ville bli. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Resultatet ble veldig bra, både fkm og jeg er imponert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå