Gå til innhold

Hvilke klesmerker foretrekker du?


Anbefalte innlegg

Da trenger du heller ikke poste her :)

 

Får ta noen streetwear brands, siden alle andre tar de vanlige.

 

Obey

Unusual Genes

Supreme

Alife

Creatice Recreation

Nike

Mighty healthy

Miska

The Hundreds

Award Tour

Visvim

 

Veldig enig, spesielt med Obey, Supreme og Visvim.

 

Legger til:

Milkcrate Athletics

Undercrwn

Sneaktip

Rocksmith

Kr3w

Mighty Healthy

Adapt

Acrylick

Orisue

Upper playground

Endret av Analogue
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med thrice og de andre som mener at så lenge det ser bra ut, gir jeg blanke i merket, men så er det jo noen merker som har mer jeg liker enn andre (Også er jeg glad i lister :p):

 

Acne

Filippa K

NN.07

Polo Ralph Lauren

Prada

Burberry

Hugo Boss

Zegna

J. Lindeberg

 

osv

Lenke til kommentar

Enig med thrice og de andre som mener at så lenge det ser bra ut, gir jeg blanke i merket, men så er det jo noen merker som har mer jeg liker enn andre (Også er jeg glad i lister :p):

 

+1 der faktisk!

 

Gir beng i merket så lenge jeg liker plagget, dog er jeg som deg glad i lister og har sett klesmerker som har plagg jeg liker veldig godt. Var forsåvidt de merkene jeg førte opp på lista mi tidligere i tråden.

Lenke til kommentar

Spørrs hvilket Armani du mener. Mtp at du liker de merkene du liker, tviler jeg på at du snakker om Collezioni. Så nei, AX og EA er ikke dyre.....

 

Er ikke helt sikker. Men var i en Armani-outlet i Stockholm. Det Armani-merket med en ørn eller noe sånt.

 

Spaserte ut igjen uten et eneste plagg, for fy faen for noen priser :p Jeg betaler ikke over 500 for en t-skjorte!

Lenke til kommentar

Er det klesmerker jeg absoulutt ikke liker er det:

 

Wesc

Volcom

Quiksilver

DC

Swag

 

Slike merker blir for "fjortissaktige" synes jeg. Skarpe farger og baggy klær. Ikke min greie :thumbdown:

Både Volcom og DC har da ganske mange tøffe t-skjorter (tenker ikke på logo skjortene som har bare en hvit logo og that's it). Swag liker ikke jeg heller særlig godt, men synes du setter litt for mange merker i samme bås.

 

I tillegg til merkene som allerede er nevnt liker jeg ganske godt Shit og klær fra Oakley og Element.

Lenke til kommentar

Er det klesmerker jeg absoulutt ikke liker er det:

 

Wesc

Volcom

Quiksilver

DC

Swag

 

Slike merker blir for "fjortissaktige" synes jeg. Skarpe farger og baggy klær. Ikke min greie :thumbdown:

Både Volcom og DC har da ganske mange tøffe t-skjorter (tenker ikke på logo skjortene som har bare en hvit logo og that's it). Swag liker ikke jeg heller særlig godt, men synes du setter litt for mange merker i samme bås.

 

I tillegg til merkene som allerede er nevnt liker jeg ganske godt Shit og klær fra Oakley og Element.

 

Sånn generelt liker jeg ikke de merkene nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...