KKake Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Ed Hardy J&J Tapout GASP Blend Slenger meg på denne. + Kaporal, DC og WeSC. Okei, fra spøk til alvor, så slenger jeg ut en liste over klesmerker jeg liker stuffet til: Generelt: Paul Smith Dr. Denim (sett bort i fra et par av jeansa ) J. Lindeberg H&M Asos Jeans og bukser: Nudie Dr. Denim Acne Cheap Monday NN.07 Kicks: Adidas YSL Supra Nike Creative Recreation Clae Merk: Dette er ikke nødvendigvis merker jeg har, men som jeg liker tingene til. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Er det klesmerker jeg absoulutt ikke liker er det: Wesc Volcom Quiksilver DC Swag Slike merker blir for "fjortissaktige" synes jeg. Skarpe farger og baggy klær. Ikke min greie Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Vel, jeg er ikke så fantastisk opptatt av merker, men mer av kvalitet, passform og holdbarhet på plaggene mine, men jeg lager en liten liste over de klesplaggene jeg har og fra hvilke merker. Tar jo ikke med alt, men er en kjapp liste over de plaggene som blir brukt mest. Bukser - Acne, Filippa K, J. Lindeberg V-halser - Filippa K, Polo Ralph Lauren, J. Lindeberg Piqueer - Polo Ralph Lauren, Burberry Half-zips - Polo Ralph Lauren Gensere - Pour, J. Lindeberg, Acne, til dels Gant, de har faktisk noe som er brukbart T-skjorter - H&M. Duger for meg. Har et par fra PRL jeg bruker i gymtimer eller hvis jeg bytter bort skjorten mot noe mer komfortabelt når jeg holder meg hjemme. Hvis jeg skal ha noen favorittmerker, så vil jeg kanskje si Louis Vuitton. Er enda ikke eier av noe derfra, men de har fantastisk mye bra. Prada, Tom Ford og Hermés, blant annet, er også merker som har mye godt. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Når jeg kikker i klesskapet mitt finner jeg spesielt mye fra Gant. Ante ikke at jeg faktisk hadde så mye av det, men da får jeg anta at det er det merket jeg foretrekker for øyeblikket. Foruten Gant, så liker jeg Hugo Boss. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Når jeg kikker i klesskapet mitt finner jeg spesielt mye fra Gant. Ante ikke at jeg faktisk hadde så mye av det, men da får jeg anta at det er det merket jeg foretrekker for øyeblikket. Foruten Gant, så liker jeg Hugo Boss. Ikke dumt å like Gant! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hvilket merke klærne mine er og hvor mye de koster bryr meg midt i ræva så lenge de ser OK ut. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Hvilket merke klærne mine er og hvor mye de koster bryr meg midt i ræva så lenge de ser OK ut. Men så er det vanskelig å se bort i fra det faktum at dyrere merkeklær ofte ser bedre ut og da Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Da trenger du heller ikke poste her Får ta noen streetwear brands, siden alle andre tar de vanlige. Obey Unusual Genes Supreme Alife Creatice Recreation Nike Mighty healthy Miska The Hundreds Award Tour Visvim Lenke til kommentar
Nash Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Ralph Lauren Lyle & Scott Hansen & Jacob Sebago Hugo Boss Burberry Corneliani Synes også Abercrombie & Fitch har fine sommerskjorter og piqueer Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Polo Ralph Lauren Hansen & Jacob Acne Jeans Filipppa K Marc Jacobs NN.07 Stenströms Hugo Boss "Sportsklær": Helly Hansen Norrøna Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Filippa K Whyred (bukser) Lindeberg Acne Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Nike, Shine, Polo by Ralph Lauren, Calvin Klein, Axe, Rusty, American Eagle, Batistini, L.O.G.G., Quiksilver, C.R.O.P.P., Man, Bula, JBS og Champion. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Enig med Ed Hardy! Sykt kule skjorter! Er det klesmerker jeg absoulutt ikke liker er det: Wesc Volcom Quiksilver DC Swag Slike merker blir for "fjortissaktige" synes jeg. Skarpe farger og baggy klær. Ikke min greie Haha... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Enig med Ed Hardy! Sykt kule skjorter! Er det klesmerker jeg absoulutt ikke liker er det: Wesc Volcom Quiksilver DC Swag Slike merker blir for "fjortissaktige" synes jeg. Skarpe farger og baggy klær. Ikke min greie Haha... Var det morsomt? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Acne Tiger Nudie Senström Eton Pasqui Polo Ralph Lauren J. Lindberg Hansen & Jacob Filippa K Burberry De jeg kommer på i farten, men bryr meg ikke så alt for mye hvilket merke/designer det er så lenge plagget ser bra ut og er av god kvalitet. Endret 19. mars 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hva skjer med folka? Klarer ingen å svare seriøst? Redd for å bli disset for merker dere har som ikke er verdt å ha? =P Tror heller dette er et forsøk på å demonstrere mot den overdrevne merkefikseringen. Jeg støtter! Stemmer det Jeg bryr meg fint lite så lenge det ser bra ut. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Supreme Huf Undefeated Mishka Triumvir Mighty Healthy Stüssy APC Samurai Skull Jeans Pure Blue Japan The Flat Head ++ Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 jeg liker ralf loren og lacost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå