Gå til innhold

Hvilke klesmerker foretrekker du?

Anbefalte innlegg

Ed Hardy

J&J

Tapout

GASP

Blend

Slenger meg på denne. + Kaporal, DC og WeSC.

Okei, fra spøk til alvor, så slenger jeg ut en liste over klesmerker jeg liker stuffet til:

Generelt:

Paul Smith

Dr. Denim (sett bort i fra et par av jeansa :p)

J. Lindeberg

H&M

Asos

Jeans og bukser:

Nudie

Dr. Denim

Acne

Cheap Monday

NN.07

Kicks:

Adidas

YSL

Supra

Nike

Creative Recreation

Clae

Merk: Dette er ikke nødvendigvis merker jeg har, men som jeg liker tingene til. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg er ikke så fantastisk opptatt av merker, men mer av kvalitet, passform og holdbarhet på plaggene mine, men jeg lager en liten liste over de klesplaggene jeg har og fra hvilke merker. Tar jo ikke med alt, men er en kjapp liste over de plaggene som blir brukt mest.

Bukser - Acne, Filippa K, J. Lindeberg

V-halser - Filippa K, Polo Ralph Lauren, J. Lindeberg

Piqueer - Polo Ralph Lauren, Burberry

Half-zips - Polo Ralph Lauren

Gensere - Pour, J. Lindeberg, Acne, til dels Gant, de har faktisk noe som er brukbart

T-skjorter - H&M. Duger for meg. Har et par fra PRL jeg bruker i gymtimer eller hvis jeg bytter bort skjorten mot noe mer komfortabelt når jeg holder meg hjemme.

Hvis jeg skal ha noen favorittmerker, så vil jeg kanskje si Louis Vuitton. Er enda ikke eier av noe derfra, men de har fantastisk mye bra. Prada, Tom Ford og Hermés, blant annet, er også merker som har mye godt.

Lenke til kommentar

Når jeg kikker i klesskapet mitt finner jeg spesielt mye fra Gant. Ante ikke at jeg faktisk hadde så mye av det, men da får jeg anta at det er det merket jeg foretrekker for øyeblikket. Foruten Gant, så liker jeg Hugo Boss.

Ikke dumt å like Gant!

Lenke til kommentar
Enig med Ed Hardy! Sykt kule skjorter!

Er det klesmerker jeg absoulutt ikke liker er det:

Wesc

Volcom

Quiksilver

DC

Swag

Slike merker blir for "fjortissaktige" synes jeg. Skarpe farger og baggy klær. Ikke min greie :thumbdown:

Haha...

Lenke til kommentar
Enig med Ed Hardy! Sykt kule skjorter!

Er det klesmerker jeg absoulutt ikke liker er det:

Wesc

Volcom

Quiksilver

DC

Swag

Slike merker blir for "fjortissaktige" synes jeg. Skarpe farger og baggy klær. Ikke min greie :thumbdown:

Haha...

Var det morsomt?

Lenke til kommentar

Acne

Tiger

Nudie

Senström

Eton

Pasqui

Polo Ralph Lauren

J. Lindberg

Hansen & Jacob

Filippa K

Burberry

De jeg kommer på i farten, men bryr meg ikke så alt for mye hvilket merke/designer det er så lenge plagget ser bra ut og er av god kvalitet.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Hva skjer med folka? Klarer ingen å svare seriøst? Redd for å bli disset for merker dere har som ikke er verdt å ha? =P

Tror heller dette er et forsøk på å demonstrere mot den overdrevne merkefikseringen. Jeg støtter! :)

Stemmer det ;)

Jeg bryr meg fint lite så lenge det ser bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...