Gå til innhold

Spore opp hvor bærbar var kjøpt på nettet

Anbefalte innlegg

Hei. Borern min kjøpte seg i fjord en gang en bærbar. Nå må denne på reparasjon men ingen husker hvilken nettbutikk den ble kjøpt på.

Bærbaren det er snakk om er en MSI GX620 som nå er ute av produksjon. Det eneste jeg kan gjøre nå er å logge inn på forskjellige nettsider og håpe at jeg finner den siden som har ordrereferanse på denne maskinen.

Forslag? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis broren din fikk epost fra butikken (ordrebekreftelse, bekreftelse at varen ble sendt). Som er stor sannsynlig at han mottok bør du kunne søke etter MSI GX620 i epost kontoen/programmet som er epostclient så bør det komme noen treff.

Ellers blir det bare som du sier, logge på alle butikkene han har handlet tidligere.

Eller lete etter kvittering.

Men hvis det er stort problem, går det ann å bare handle hos komplett, så vet man størst sansynlig hvor man handlet fra.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Takk for hjelp. Bestillingen ble gjort i hans navn (Leveringsaddr.) men på min epost, jeg har søkt igjennom eposten etter ord som:

MSI

GX620

620

*min brors navn*

*bostedet den ble sendt til*

og noen flere jeg ikke husker i farten.

Dette var ikke enkelt.. :/

Men hvis det er stort problem, går det ann å bare handle hos komplett, så vet man størst sansynlig hvor man handlet fra.

Når maskinen koster 11,000 men er på tilbud til 7000 går du for den nettbutikken som har den på tilbud. 4000 er mye det.

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...