tho_kva2 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Skal bruke min Dell maskin som hjemme server. Etter at jeg hadde satt opp alt så tok jeg ut unødvendige deler; lydkort, skjermkort, tastatur o.l. Den booter ikke, jeg vet det er skjermkortet. Hovedkortet har ikke innebygd skjermkort. Kan man skru av eller lignende at den ikke skal bry seg om det i BIOS? siden jeg ikke skal ha en skjerm til den uansett. Jeg tror skjermkortet kommer til å gå føyken hvis det står i, det er glovarm bare på idle. Maskinene skal stå inne i et skap for å forhindre støy nivået.. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Du får uansett error tipper jeg ( biip ) Så bare ha det inni du, det går bra skjermkortet brenner ikke opp Lenke til kommentar
brgr Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Du kan prøve å gå i bios og endre halt on error, til å ikke halte i det hele tatt. Dette valget står som regel på den første menyen. Hvis ikke tror jeg ikke det er mulig. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 ok, den er grei! takk for raske svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå