koker12312312 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Har bestilt ny pc fra komplett.no. rett etter jeg får den vil jeg instrallere de programmene jeg trenger. har laget en liten liste: - AVG antivirus - div. spill - Firefox - spotify - skype er det noe annet nyttig jeg trenger? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 - PDF leser - sftp klient - 7zip - Paint.NET / GIMP - Pidgin / MSN - Putty - OpenOffice - Flash - Java - InfraRecorder Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 msn winzip/winrar eclipse winamp MS office videolan Lenke til kommentar
koker12312312 Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) - PDF leser - sftp klient - 7zip - Paint.NET / GIMP - Pidgin / MSN - Putty - OpenOffice - Flash - Java - InfraRecorder tusen takk, men jeg har noen spørsmål; hva er sftp? hva er putty? hva er infrarecorder? Endret 18. mars 2010 av jboganes Lenke til kommentar
Palme Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (s)FTP - overføring av filer. Vet du ikke hva det er trenger du det ikke. Putty trenger du heller ikke siden du ikke vet hva det er. InfraRecorder er et gratis brenneprogram. Lenke til kommentar
koker12312312 Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 (s)FTP - overføring av filer. Vet du ikke hva det er trenger du det ikke. Putty trenger du heller ikke siden du ikke vet hva det er. InfraRecorder er et gratis brenneprogram. Ok tusen takk Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 ImgBurn VLC WinRAR Adobe Reader Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 CDburnerXP - Brenne program Pidgin - IM client Filezilla - FTP client Steam - et must om man spiller :-) VNC - fjernstyring av PC Firefox/Opera - nettlesere... Virtualbox/vmware - viritualisering Lenke til kommentar
johome Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Fraråder Adobe Reader, bruk heller Foxit Reader SAS - antispyware. MBAM -antispyware. Comodo -brannmur. Styr unna Zone Alarm. Etter at du har fått en perfekt installering, kan du ta et image av dette, slik at du (nesten)aldri mere trenger å reinstallere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå