svartoen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg skal kjøpe spill til barna, to gutter 6 og 7 år. De spiller i dag DS lite. Har bestemt meg for XBOX 360, det jeg lurer på er hvem modell som er best og hvordan hvirker dette med hardisk. Er det bare for å kjøre backup eller kan man kjøre hele spillet her i fra, hvilke spill er populære i denne aldersgrupen og eventuelt spill til far c",) Mvh Jan Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Med harddisk kan du laste ned demoer og installere spill. Du kan også kjøpe hele spill og laste de ned direkte. Har selv Super Elite utgaven (MW2 utgaven) med 250GB hdd, men det er strengt tatt ikke nødvendig. Vanlig elite har 120GB hdd, premium har 60GB hdd og elite har et lite minnekort. Lenke til kommentar
Stian55 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Vet ikke helt hvilke spill som passer til barn på den alderen, men du kan ta en titt på et spill som heter Forza Motorsport 3. Mest sannsynlig det beste bilspillet på markedet nå. Kanskje guitar hero/rock band spillene om de liker musikk. Ellers for å se etter spill kan du bare se gjennom forskjellige sjangre og se om det er noe som kan passe til barna dine: http://cdon.no/spill/xbox_360/ For mindre barn tror jeg egentlig Nintendo Wii passer bedre. Jeg har ikke Wii selv, men det skal jo være "familikonsollen" og det virker som om det er flere spill som passer både til voksne og barn til wii. Men jeg vet ikke om xbox 360 er bedre å ha når man blir eldre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå