Kontorstol Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hei, på rommet mitt er det gamle vinuder, som ikke har samme standard størrelsen som vi har i dag, og da passer ikke persiennene skikkelig og da blir det ikke skikkelig mørkt når solen skinner. Så jeg lurer på om det er mulig å sote vinduene? Ikke slik at de er helt svarte, men slik som er vanlig i bil, kan fortsatt se igjennom men stenger ute litt lys. Finnes helt sikkert en film som kan legges på. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hei, på rommet mitt er det gamle vinuder, som ikke har samme standard størrelsen som vi har i dag, og da passer ikke persiennene skikkelig og da blir det ikke skikkelig mørkt når solen skinner. Så jeg lurer på om det er mulig å sote vinduene? Ikke slik at de er helt svarte, men slik som er vanlig i bil, kan fortsatt se igjennom men stenger ute litt lys. Finnes helt sikkert en film som kan legges på. Noen som kan hjelpe? biltema selger sotingsfilm vel Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Hvor store er de? Vinduene er ca 3 meter brede og 1m høye. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Hvor store er de? Vinduene er ca 3 meter brede og 1m høye. www.biltema.no er vel bare å se det. så vidt jeg vet har de forskjellige størrelser Endret 18. mars 2010 av stich_it Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Ok, skal se om det er noe for meg. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg fant det. Ver du hvor lett der er å få av den filmen om det er nødvendig? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg fant det. Ver du hvor lett der er å få av den filmen om det er nødvendig? nei det har jeg aldri prøvd på. men det bør vel gå greit det. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg fant det. Ver du hvor lett der er å få av den filmen om det er nødvendig? Det går fint det Litt vann og en skrape Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Ok, da blir det soting i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå