Palme Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Muse kommer altså til byen vår 23. juli! Dette blir årets 3. store konsert på koengen (Iron Maiden og Rammstein) På mandag 22. legges billettene ut for salg. 650 kroner + avgift takk, men det er nok verdt det! Endret 18. mars 2010 av Palme Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Nice! Kanskje jeg skal ta meg en tur? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg skal i hvert fall! Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Skal på Rammstein (Alice in chains!!) og skal på Muse! Festlig at det skjer så mye bra i Bergen for tiden Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Blir det 18 års grense? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Det er jeg ganske så sikker på at det er ja. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg vil, jeg vil, og sannsynligvis drar jeg også. Blir en dyr sommer da. Skal også på Maiden i Bergen. Det blir to veldig lange reiser det. 90 mil to ganger, men det er verdt det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Blir det 18 års grense? Det er jeg ganske så sikker på at det er ja. Det stemmer ikke. Det er selvfølgelig ingen aldersgrense. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Ingen? Kilde? Ingen servering? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg skal selvsagt ikke være bombastisk på at det er 18 års aldergrense, men sakset fra bergenlive.no: ALDERSGRENSERTil de fleste konsertene er det aldersgrense som følger kommunens skjenkeregler og konsertstedets praksis. Aldersgrense for de enkelte konserter er oppgitt i konsertomtalen på bergenlive.no Er en god del år siden dette var et problem for meg, så har egentlig ikke tenkt så mye på det, bare tatt det for gitt at der det er skjenking er det aldersgrenser. Kontorstol: Servering kan jeg garantere deg Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Kan dog hende det heller blir Hovefestivalen på meg. De spiller der også da så. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Servering er det, men det er ingen 18-årsgrense og det kan jeg garantere. Det er det aldri på slike større "stadionkonserter". Man må enten vise legitimasjon når man kjøper alkohol, eller vise legitimasjon før man kommer inn på et avgrenset serveringsområde. Med 18-årsgrense ville arrangører på Koengen og Valle Hovin mistet en betydelig del av markedet (Gjelder forøvrig samme greia i Oslo Spektrum. Ingen 18-årsgrense, men fortsatt servering på et avgrenset område.) Endret 19. mars 2010 av Snikpellik Lenke til kommentar
FlowerPower88 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Åh, jeg har lyst til å dra!! Skal desverre jobbe på det tidspunktet, og jeg kjenner dessuten ingen i Bergen.. Men det hadde vært gøy, Muse er fantastiske live! Noen som vet hvor mange det er plass til på koengen forresten, hvor stor kapasitet det er? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Kapasiteten er vanligvis i overkant av 20000. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Fikk skaffet meg tre billetter til konserten. Gleder meg som en unge. Dere som skal på konserten må registrere dere på hjemmesiden til Muse og stemme på hvilke sanger dere vil ha på konserten. De kommer til å plukke ut minst en av de fem beste fra avstemningen. Selv stemte jeg; Citizen Erased, Butterflies & Hurricanes og Showbiz. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Gleder meg sick! Mange kjendsfolk som skal og det kommer til og bli mye pils og morro! Også er Muse et veldig bra live band så selv om en ikke liker musikken er showet værdt det (Jeg liker naturligvis musikken ) Lenke til kommentar
veluci Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 noen som vet om hvilken trackliste de kommer til og ha når de skal spille?? Lenke til kommentar
bobledress Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 noen som vet om hvilken trackliste de kommer til og ha når de skal spille?? www.musewiki.com/gigs Ligger setlister fra omtrent alt av muse-konserter her. Er usikker på om de vil spille setliste med omtrent samme lengde som på Resistance-turneen eller de drar 2 encores som de har gjort på stadion konsertene de siste månedene. Er også usikker på om de har med den nye pyramide-scenen. Kan vel hende den blir for svær for Koengen. Blir spennende å se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå