Gå til innhold

Muse til Bergen, Koengen 23. juli

Palme

Anbefalte innlegg

Muse kommer altså til byen vår 23. juli! Dette blir årets 3. store konsert på koengen (Iron Maiden og Rammstein)

På mandag 22. legges billettene ut for salg. 650 kroner + avgift takk, men det er nok verdt det! :)

Endret av Palme
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal selvsagt ikke være bombastisk på at det er 18 års aldergrense, men sakset fra bergenlive.no:

ALDERSGRENSER

Til de fleste konsertene er det aldersgrense som følger kommunens skjenkeregler og konsertstedets praksis. Aldersgrense for de enkelte konserter er oppgitt i konsertomtalen på bergenlive.no

Er en god del år siden dette var et problem for meg, så har egentlig ikke tenkt så mye på det, bare tatt det for gitt at der det er skjenking er det aldersgrenser.

Kontorstol:

Servering kan jeg garantere deg ;)

Lenke til kommentar

Servering er det, men det er ingen 18-årsgrense og det kan jeg garantere. Det er det aldri på slike større "stadionkonserter". Man må enten vise legitimasjon når man kjøper alkohol, eller vise legitimasjon før man kommer inn på et avgrenset serveringsområde.

Med 18-årsgrense ville arrangører på Koengen og Valle Hovin mistet en betydelig del av markedet :)

(Gjelder forøvrig samme greia i Oslo Spektrum. Ingen 18-årsgrense, men fortsatt servering på et avgrenset område.)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fikk skaffet meg tre billetter til konserten. Gleder meg som en unge.

Dere som skal på konserten må registrere dere på hjemmesiden til Muse og stemme på hvilke sanger dere vil ha på konserten. De kommer til å plukke ut minst en av de fem beste fra avstemningen.

Selv stemte jeg; Citizen Erased, Butterflies & Hurricanes og Showbiz.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

noen som vet om hvilken trackliste de kommer til og ha når de skal spille??

www.musewiki.com/gigs

Ligger setlister fra omtrent alt av muse-konserter her. Er usikker på om de vil spille setliste med omtrent samme lengde som på Resistance-turneen eller de drar 2 encores som de har gjort på stadion konsertene de siste månedene. Er også usikker på om de har med den nye pyramide-scenen. Kan vel hende den blir for svær for Koengen. Blir spennende å se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...