Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, tenkte å kjøpe nye felger og dekk før vi skifter til sommerdekk. Bilen er en Hyundai Coupe, 1999. Spesifikasjoenr er slik jeg har skjønt det 4x114.3 og ET38. Tenkte å ha noen 17 tommere med 40- profil, sånn ca. Men er det noe å hente på å kjøpe felger og/eller dekk i utlandet? Tenkte meg noen som har ca dette utseende.

At du liker felger som skal se ut som 3-dels felg skjønner jeg egentlig ikke.. men smak og behag.

Du vil nok ikke tjene mye penger på og kjøpe felger fra utlandet nei om du skal ha felger i denne str og type nei. D

edit: Det du heller gjør er å bla gjennom litt internett sider for felger og ser på prisene. Du kan også gå inn på vianor, eller dekkpartner og se, dette er gode forhandlere som hjelper deg med dekk og felg valg. På Vianor.no så kan du se åssen bilen din ser ut med forskjellige felger.

Endret av Speeed
Lenke til kommentar

Smaken er som baken, men noen er mer ivrig på å vise sin frem ;)

Kan være endel å spare på å handle i utlandet, en jeg kjenner handlet herfra og betalte kun 49 pund i frakt for 4 felger...

Ellers er jo norske Interdekk.no rimelig på slikt, samt hemdekk.no og felgia.no

Edit: tror felgene på det siste bildet ditt her kommer til å kle bilen veldig godt!

Endret av kazzper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...