soccet Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Noen som vet hvordan. Har lagt in Msn 5.0 Begge prog starter samtidig.... Lenke til kommentar
Legion Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Start->control panel->Add or Remove Programs:add/remove windows components hak av checkboxen Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 -start -kontrollpanel -legg til/fjern programer -msn Lenke til kommentar
soccet Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Det går ikke. Det eneste jeg kan slette er messenger 5.0 Og det er windows messenger jeg skal slette. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Run (kjør) på Start meny`en og skriv: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove trykk enter! Lenke til kommentar
Legion Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Det går ikke. Det eneste jeg kan slette er messenger 5.0 Og det er windows messenger jeg skal slette. jo, det går. Start->control panel->Add or Remove Programs:add/remove windows components det er den tredje knappen på venstre side av Add or Remove Programs. Lenke til kommentar
soccet Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Det gikk nå. Takk skal dere ha :smile: Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Noen som vet hvordan. Har lagt in Msn 5.0 Begge prog starter samtidig.... du trenger ikkje slette det, eg har lagt inn msn 6.0 BETA har ingen problem, har ikkje hatt det med tidligere versjoner heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå