Moscow Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hei ! Kan noen hjelpe meg med å lage flerlinje og enlinje skjema til følgende oppgave: To koblingsbokser, den første boksen kobles til en kronevender +et lys. Til boks to kobles et lys og en stikkontakt som styres av en bryter + en stikkkontakt som alltid har spenning. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hei ! Kan noen hjelpe meg med å lage flerlinje og enlinje skjema til følgende oppgave: To koblingsbokser, den første boksen kobles til en kronevender +et lys. Til boks to kobles et lys og en stikkontakt som styres av en bryter + en stikkkontakt som alltid har spenning. hva er det du har problemer med å få til? Lenke til kommentar
Moscow Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Hei ! Kan noen hjelpe meg med å lage flerlinje og enlinje skjema til følgende oppgave: To koblingsbokser, den første boksen kobles til en kronevender +et lys. Til boks to kobles et lys og en stikkontakt som styres av en bryter + en stikkkontakt som alltid har spenning. hva er det du har problemer med å få til? Hele enlinje og flerlinjeskjemaet. Vet ikke hvordan jeg skal tegne dem opp Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hele enlinje og flerlinjeskjemaet. Vet ikke hvordan jeg skal tegne dem opp ganske sikker på at det står forklart i læreboka di. eneste hintet jeg vil gi er: enlinje tegnes som en kabel mens flerlinje tegnes som ledere Lenke til kommentar
Moscow Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Hele enlinje og flerlinjeskjemaet. Vet ikke hvordan jeg skal tegne dem opp ganske sikker på at det står forklart i læreboka di. eneste hintet jeg vil gi er: enlinje tegnes som en kabel mens flerlinje tegnes som ledere Problemet er bare at jeg sitter hjemme , og skal gjøre dette til imorgen.. :S Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Problemet er bare at jeg sitter hjemme , og skal gjøre dette til imorgen.. :S og? tar du ikke med deg skolebøker eller notater gjort i timen hjem? kanskje noen andre her vil hjelpe deg men jeg har ikke tenkt å gjøre leksene for deg. Lenke til kommentar
Moscow Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Problemet er bare at jeg sitter hjemme , og skal gjøre dette til imorgen.. :S og? tar du ikke med deg skolebøker eller notater gjort i timen hjem? kanskje noen andre her vil hjelpe deg men jeg har ikke tenkt å gjøre leksene for deg. Selvfølgelig tar jeg med skolebøker og notater hjem,men det er faktisk en grunn til at jeg ikke har dem her idag, uten at jeg skal si hva den grunnen er til deg.. men takk for "litt" hjelp i det minste.. Endret 18. mars 2010 av Moscow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå