norway Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Lets get ready to rumble Ann lee - 2 times E-type - Free like a flying deamon Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 KoRn - Jingle Balls "Respect the balls" (karate) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Den er ikke gammel, men min sommer sang er Kurt Nilsen.She's so high Låten er jo ikke helt ny da, Tal Bachman har originalen. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Favoritt : Sum41 - All Killer No Filler (albumet) Ellers masse annet, orker ikke å ramse opp, tidlig nu jah Lenke til kommentar
tommelomsk Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Mitt tips for den ultimate sommerlåt: "One Summer" med Daryl Braithwaite Tror albumet Edge, der låten er på, kom ut i 1988. De fleste brukerne her inne er vel kanskje ikke gamle nok til å huske denne sommerhiten. Vennlig hilsen tommelomsk Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Nightwish - Over the hills and far away! Ingen over ingen ved siden! Lenke til kommentar
Fry Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime enig med den, det er en skikkelig sommersang Lenke til kommentar
Makky Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Ikke glem Gyllene Tider - Ooa Hela Natten og Gyllene Tider - Sommartider Howard og Kristines versjon av Ooa Hela Natten er rett og slett stygg Man skal ikke tukle med gamle klassikere!! Sommer og Party 27/7 Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Makky: Det er vel strengt tatt Attack som har Ooa hela natten. Gyllene Tider har aldri gjort en innspilling av den svjv. Man skal ikke tukle med gamle klassikere :wink: Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Mye rock som er sommermusikk Så jeg føyer til mine "yndlinger" Feeder - My perfect day Me First and the Gimmie Gimmies - I Get Around Me First And The Gimme Gimmes - Summer of 69 (pluss mer punk covers) OPM - Heaven is a halfpipe Pennywise - Stand by me Rõyksopp - Eple The clash - Lost in the supermarket Mighty mighty bosstones - The impresssion that I get The Offspring - I want you Huff...lista blei ikke så kort likavel Lenke til kommentar
Bombur61 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Postgirobygget - idyll Postgirobygget - en solskinnsdag Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 I dag sang vi "jeg sitter ned på stranden og ser ut over havet, en sommerdag i ferien min. I sommer skal jeg sole, stå på vannski og bade, ja denne ferien tror jeg blir fin" på avsluttningen på den videregående skolen min... hei vent; sang vi ikke den i fjor også? Og året før? JO! Så den sangen minner meg om starten på sommerferien. Den absolutte sommersangen er "mamboettelleraent.mp3" Hva den egentlig heter vet ingen. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 (...) "mamboettelleraent.mp3" Hva den egentlig heter vet ingen. Mambo no.5? Edit: Silenoz, jeg kommenterte det i den andre tråden, den som heter "Beste sommersang".. Men sånt skal vi vel strengt tatt ikke gjøre Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Big Bang - Wild Bird Simon & Garfunkel - Homeward Bound Bryan Adams - Summer of 69' EDIT: At jeg kunne glemme den (69) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Big Bang - Wild BirdSimon & Garfunkel - Homeward Bound Bryan Adams - Summer of 69' Placebo - Every me, every You EDIT: At jeg kunne glemme den (69) EDIT #2: La til placebo Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Joe Satriani - Summersong. Ligger jo i navnet Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Beach Boys - Surfin' USA.. Ingen sommer uten! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 beachboys- little honda beachboys- surfin usa offspring- prettyfly next episode drømhus-vil ha dej john the wistler- im in love butterfly-butterfly e-rotic- L.O.V.E e-rotic- summer megamix saybia- the day after tomorrow theatre of tragedy- cassandra (bare sommersang fordi jeg hørte den første gang sommeren i fjord.) dj´s INC vs. Opus- live is life bjørn rosenstrøm- pojkana som busar bjørn rosenstrøm- gunilla og sven eller.no van halen- panama Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Beatles - Here Comes The Sun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå