ivatyr Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg har et Panasonic Lumix DMC-gf1, og lurer på hvor nyttig det vil være å ha en remote control. Det var ikke med ved kjøpet, og det koster 900 til 1000kr her. I USA kan jeg få det for litt under 400 nkr. Og skal dit i mai. Men hvis det bare blir liggende og slenge så er det ingen vits i. Alternativet er jo å bruke selvutløser på 2 eller 10 sek. Jeg har hatt kamera med trådutløser før (lenge siden) men det ble ikke så mye brukt. Med pancake-objektivet og auto er det ofte at kameraet velger blender 1.7 og kanskje 1/20 sek eller saktere, og da er det kanskje kjekt å ha en trådutløser. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Du får en kablet fjernkontroll til 6 dollar (inkl. frakt) på ebay. Lenke til kommentar
ivatyr Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Du får en kablet fjernkontroll til 6 dollar (inkl. frakt) på ebay. Mener du en likedan, altså en sånn:http://www.amazon.com/Panasonic-DMW-RSL1-Remote-Shutter-Release/dp/B000GBVA34 Lenke til kommentar
ivatyr Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Prøver å bestille en sånn på ebay, men det går ikke. Bare Canada og USA. Og i tilfelle jeg vil ha det sendt til en adresse i USA, så stopper det fordi adressaten der stemmer ikke med mitt kredittkort nr. Dette går veldig greitt på Amazon, men her funker det ikke. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det finnes jo uendelig med typer. Sorter etter levering til Norge, og bestill. http://cgi.ebay.com/Remote-Control-Cord-for-Panasonic-GF1-G1-GH1-DMW-RSL1_W0QQitemZ270540271572QQcmdZViewItemQQptZCamera_Camcorder_Remotes?hash=item3efd74efd4 Lenke til kommentar
GSM Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Finnes mange fine billige fjernkontroller også. Trådutløserene kan enkelt forlenges med billige deler fra ClasOhlson Lenke til kommentar
ivatyr Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Har nå kjøpt en remote control på ebay for ca kr 60 inkl. frakt fra Hong Kong. Kom i dag. Det står ikke Panasonic på den, men den virker. Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 kjøpte en trådløs en i oslo for 300 kr -.- pokker for en pris. angrer som pokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå