Moskus Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Kan det tenkes at den blir litt som Amazons Kindle? ;P "Fantastisk god"? Neppe. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 vel, jeg har lyst på en nexus one, men mtp at jeg sitter på en itelefon blir det med drømmen men den er virkelig noe jeg vil prøve! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Den er da tilgjengelig her... Var det første jeg tenkte og Over 5000,- for en telefon er jo helt sinnssykt i mine øyne da. Skal jeg opp på "touch" nivå så blir nok Android første valget, og syntes selv Nexusen er nokså nerdete og fin Men, prisen må ned først. Langt ned... Tror dette er en telefon som de sikter på å holde i live lenge. Vi ser nok ikke Google med 4 nye modeller i kvartalet som så mange av konkurrentene. Jeg tror denne kommer til å selge jevnt og trutt en god stund til. 5000 for en TELEFON er sinnsykt ja. Nå er ikke dette en telefon, men en datamaskin med telefonimulighet. På lik linje med iPhone og HTC HD2. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 IKKE på lik linje med iPhone hvis du tenker på at de kan gjøre mange av de tingene en datamaskin kan, er N1 og HD2 mye bedre Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Så flott at jeg har HD2 da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg