lovinne Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hei Jeg er ny bruker av HTC Hero og har slitt litt med å sette meg inn i telefonen. Ett problem som er tilbakevendene er at når jeg bruker nettleseren som er standard på telefonen så får jeg opp feilmelding når jeg prøver å gå inn på en nettside. Dette gjelder når jeg går direkte på nettleseren eller når jeg blir henvist nettleseren fra andre sider slik som f.eks fra andre programmer. Dette skjer hver gang og ikke bare innimellom. Er det noen som har noen løsning ? Feilmeldingen lyder noe slik som : Siden kan ikke vises, det kan være at ... har byttet adresse permanent. Prøv igjen seinere... åsså er det en sånn android robot som titter ut opp ned oppe på skjermen. Jeg har lastet ned Opera, og problemet kan kanskje løses om jeg får satt denne som default, men det vet jeg ikke hvordan jeg gjør.. Takker for svar. //Lovinne Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det skyldes mest sannsynlig at du ikke har nettilgang, hverken via mobilnettet (3G el. EDGE) eller WiFi. Du må enten koble deg til trådløs nett eller slå på mobilt nettverk. Lenke til kommentar
lovinne Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Det er selvfølgelig det første jeg har sjekket. Dette skjer både når jeg er på wifi eller mobilnettet. Alt annet som trenger netttilgang fungerer bare ikke nettleseren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå