Gjest Problemer_* Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Tja, tviler på at det er klamydia. Har som sagt kun hatt sex med min X-samboer, vi var sammen i 2 år. Hun påstår at hun ikke har hatt seg med andre fra det ble slutt til vi koste oss. Det var ca 1 mnd så det er vel troverdig det. Tenker nok at det er en infeksjon av ett eller annet slag, skal ringe legevakta etter jobben idag og høre hva de sier. Sliter bare litt med hva saken omhandler, sikkert fler som har ringt angående samme problem men det forblir litt "tabu" oppe i hodet mitt... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 her har du litt inspirasjon til samtalen med legevakten Lenke til kommentar
Gjest Problemer_* Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Da ble det legevakta da gitt... Æsj.. Wish me luck Lenke til kommentar
Gjest Problemer_* Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ja, da var det besøket over. Ikke like ille som jeg hadde trodd Enten er det klamydia (X-en har løyet tro?) eller så er det halsbetennelse som har smittet over ved oralsex. Så x-en har skylda. Må vente til fastlegen går i orden så jeg får tatt flere prøver. jaja takk for hjelpen her inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå