rvenes Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Er sånn ca 100 grader vanlig på disse korta Har eit dual pcb fra Asus, 295 GTX Tok eit bilde av alle tempraturene inni riggen min. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg har jo lest rundt på Internett at de GPUene tåler opp til 120 grader før de trottler ned, men det betyr ikke at de skal ha så høye temperaturer normalt. Normal "idle" temperatur bør ligge på ca. 55 grader, kanskje den blir litt høyere, under full "load" bør temperaturen ligge på ca 85 grader, så jeg vil si at de temperaturene dine er litt høye. Sjekk at du har godt luft gjennomstrømming i kabinettet ditt og at det ikke er støv og dritt på skjermkortet. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Vent til fermi kommer, så spiller du til det sier takk for seg og får et nytt fermi kort med ytelse/pris tilsvarende GTX295 (men med 1 kjerne) på reklamasjonsretten. Eller finner litt trykkluft og renser vifta. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Hmm... har fått noken blåskjermer no... Trudde først det var overklokkinga av cpu'n (i930, 4 ghz...) Men no trur eg kanskje det er skjermkortet... Har klokka cpu'n ned igjen til stoc, og den er kjølig. Skjermkortet kryper opp mot 105 grader med cabrole (side døra av) IMAG0608 Rom tempraturen her er ca 22-24 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå