fishlake Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Ble tipset om denne artikkelen av en kjenning: Photographer captures amazing images of lions after submerging himself in watering hole for three months Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1253935/Photographer-captures-amazing-images-lions-watering-hole-submerging-months. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Er det denne du mener? RandiA Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Dersom du klikker på min link vil du se at det er samme side Lenke til kommentar
Con Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Han fikk noen utrolige bilder da. Men lurer på om jeg ikke hadde prøvd å få på meg en tørrdrakt eller noe for å slippe alle parasittene Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg forsto ikke helt om han faktisk satt i vannhullet i tre måneder sammenhengende, eller om han dyppet seg ned i vannhullet med jevne mellomrom (daglig) i løpet av en tremåneders periode? I førstnevnte tilfelle tror jeg tørrdrakt hadde vært ugunstig i forhold til å bli kvitt sitt eget kroppslige avfall... Lenke til kommentar
gormley Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hvis du leser artikkelen står det at han var i vannet 3 timer daglig, 7 dager i uken. Antar han ikke var i vannet resterende 21 timer/døgn. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 okei. Ser for meg at tørrdrakt kunne blitt litt ubehagelig om han plutselig bare måtte slå lens, men det ville kanskje vært bedre enn alternativet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå