Pirka Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 :x Jeg har oppdatert min gamle pc som har kjørt 100% Problem fritt i 2 år. Abit KG-7 Raid Duron 900 Mhz 2x256MB DDR RAM 266 Mhz Kingston GF 4MX 440 64MB DDR IBM 40 GB 7200 RPM 2MB IBM 60 GB 7200 RPM 2MB Sound Blaster Live Platinium Win XP PRO Jeg lasta ned nyeste bios til HK ( Gamle støtta kun 1,33Ghz ) og no kan det kjøres op til XP 2200 Etter å ha kjøpt nye ting min maskin ser ut :-) Abit KG-7 Raid AMD XP 2000 2x256MB DDR RAM 266Mhz Kingston+512MB DDR RAM 266MhzTwinMoms GF 4MX 440 64MB DDR 2xWD 120GB 7200 RPM 8MB RAID 0 80 GB WD 7200 RPM 8MB Sound Blaster Live Platinium Win XP PRO Etter å ha instalert ny prcessor, mine og hardisker har jeg laget RAID 0 od delt den i to partisjoner på 112GB Hver instalerte jeg min WinXP. Ok oppstart WOW !!! Det starter opp døds raskt, 22 sekund fra du trykker på POWER til du er inne i WindowsEn, cool !!! Tenkte jeg. Men min stor glede forsvant ganske rask. Etter å ha instalert alt ( DivX, Direct X9, Service Pack 1, Java, alle de nødvendige oppgraderinger til windows + Media player 9 osv ... - ... ??? SÅ får jeg etter hvert meldinger om kritiske feil som oppstå på maskinen min ... Både i Internet EXplprer, Media Player, ved å avspile DivX og alle andre video formater, Windows Explorer ... ALT !!! ALT !!! Crasjer etter någen minnut eller hvis jeg starter noe nytt. AAA !!! Jeg klikker i hodet !!! &%"#&¤&%!" Hva som er galt !!!??? Jeg har Defragmentert, sjekka for feil på HDD, ingien feil i Hardware Manager ... ? Hva ... hva er galt ? Processor ? Raid ? Jeg kjørte raid både 2HDD på ein IDE og hver for seg, SAMME DET, crasjer likevel !!! Jeg får ikke spile RA 2, får at etter hvert det er feil som oppstår, samme med Generals og i Postal 2 kommer jeg kun til menyen så er det Fattal ERROR og mange 0000 000 ... ???? Det skjer og at jeg får en blå skjerm med hvit text på så går maskinen i reboot, og etter på i windowsen får jeg melding om at systemet er Restore from a critical error eller feil ... Hva som kan gjøres ? Hjelp meg noen ! jeg vil On-Line med min Generals ... Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 En formatering er ikke så dumt... Viss du ikke har gjort det allerede.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå