cs_ Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Jeg trenger et nytt hovedkort, men er usikker på hva jeg må gå for utifra hvilke komponenter jeg allerede har. Jeg skulle helst ha noe med gode oppgraderingsmuligheter. Det nåværende er Asus P5K som er noe av det verste jeg har opplevd. Det finnes knapt fungerende drivere for W7 og det er konstant problemer med de integrerte komponentene (lyd og nettverk spesielt) CPU: Intel Core 2 Quad CPU (Q6600) @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GH< Display: nVidia Geforce 8800 GT Minne: 4gb DDR2 Kabinett: Antec Nine Hundred Hovedkort: Asus P5K 775 Strømforsyning: 550W. Corsair? Forslag? Skulle helst holdt meg rundt 1000kr, men er villig til å legge ut mer hvis det er verdt det. Jeg ser for meg at jeg må kjøpe nytt skjermkort før eller siden, hvis det er noe som påvirker oppgraderingsmulighetene. Hva med dette som skjermkort: HD 5850 og dette som hovedkort: Asus Maximus II Gene Endret 18. mars 2010 av cs_ Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 om du kjøper det der så har ivertfall pc'n potensiale til å håldeut noen år til med nye spill =) Lenke til kommentar
jrs Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg bruker P5K og W7 uten problemer. Lastet ned driver fra hjemmesiden til Realtek og Atheros. Gjorde en konfig endring på nettverkskortet, og nå fungerer alt fint. Så hvis du ikke har gitt opp P5K ennå, kan du godt få litt mer info av meg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå