jimbo696 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Halla. Nå har jeg 2-3 spm. Har handlet meg kosttilskudd: Olimp Pump Express, og Activate Stack. Er det noen her som har noen erfaringer med disse produktene? Fungerer de?? Og ett spm til: Noen som vet om noen bra fettforbrennene prudukter? Er f.eks Ripped Freak noe å anbefale?? Endret 18. mars 2010 av jimbo696 Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Halla. Nå har jeg 2-3 spm. Har handlet meg kosttilskudd: Olimp Pump Express, og Activate Stack. Er det noen her som har noen erfaringer med disse produktene? Fungerer de?? Og ett spm til: Noen som vet om noen bra fettforbrennene prudukter? Er f.eks Ripped Freak noe å anbefale?? Ville ikke tro at Olimp Pump Express vil hjelpe så mye på resultatene, hvorfor betale for å få pumpen man får automatisk når man trener? For å øke forbrenninga kan man drikke grønn te/ta tilskudd som inneholder grønn te-ekstrakt. Hjelper noen prosent! Endret 18. mars 2010 av kleivbo Lenke til kommentar
jimbo696 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Har ikke fått testa den Express pump så mye ennå(pga den smaker helt for jÆ...) hehe. men den stack greia mener jeg selv jeg får en go del energi av. Men noen som har prøvd og hear erfaring med lipo 6 black? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå