RamGuy Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hei, Har tenkt til å ta med kjæresten på en liten romantisk tur til Danmark til sommerferien! Opprinnelig ønsket vi oss begge to en tur til Japan, men det ble skrinlagt da det er to foreldre som ikke var helt overbevist da jeg ønsket å ta med deres 17år gamle datter til andre siden av kloden på vår første utenlandstur sammen. Men hvem sier at mann ikke kan få det knall i Danmark?! Tenkte å kanskje ta en liten tur innom Kristiansand, for så å ta Danskebåten til Danmark og ta et lite ferieparadis opphold der i 2-3 dager med litt spa opplegg og det hele får vi tok båten tilbake til Norge igjen. Det burde vell kunne slå an? Men jeg har ikke bil, ei heller sertifikat så vi er avhengig av å komme oss fremover med kollektivtrafikk, noe som ikke burde være allverdens til problem, blir vell mer en slappe av og nyte livet i et par dager ferie, så er jo ikke snakk om stort annet enn tog til Kristiansand, en tur innom badeland kanskje, båt til Danmark, finne en måte å komme frem til et skikkelig paradis hotell med spa, være der for så å ta samme ruta hjem igjen (da minus badeland eventuelt). Høres det ut som en god plan? Noen som har tips / anbefalinger av steder hvor vi kan oppholde oss? Siden vi snakker så få dager kunne jeg godt tenkt meg noe litt mer luksuriøst og eksklusivt så vi virkelig blir litt bortskjemt i disse få dagene, og da med spa fasiliteter osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå