Craap Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Lær deg å skrive norsk først du Endret 29. mars 2010 av Craap Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 du får fortsette å spare ukelønna di et par uker til du lillegutt. kanskje du kan skrape opp nok til at noen vil realisere drømmen din. eller bare skipp hele greia, det finns sikkert titusenvis av rævva mafiaspill på nettet, og med dette blir det titusenvis +1 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 La oss fokusere på saken og ikke brukeren nå da. Jeg regner med at alle innlegg etter dette innlegget er om mafia-spillet og ikke om andre ting. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 http://rpgbunny.com/ kjøp ett script her og modifiser det til ditt eget. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg kan godt være med i starten, men kan jeg droppe ut etter hvert og beholde de 1000 kronene? Lenke til kommentar
oyvmar Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hadde vært spennende å få se hva du har laget hittil? Det hele høres ut som et enormt prosjekt, kanskje starte i det litt mindre.. Du skal ha litt peiling for å lage et mafiaspill som kan toppe dagens kvalitet. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Hvor gammel er trådstarter? On topic; Du hevder og ha gjort design osv. Post, vis frem det du har gjort. Du har en dårlig førstepost med lite infomasjon. Prøv heller og lokk til deg programmerings karer med designet ditt. Og en ting til, se over posten din 2 ganger før du poster. Og rett opp skrivefeil!!! (Utregningene dine trenger vi ikke) Endret 7. mai 2010 av Erav Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hvor gammel er trådstarter? On topic; Du hevder og ha gjort design osv. Post, vis frem det du har gjort. Du har en dårlig førstepost med lite infomasjon. Prøv heller og lokk til deg programmerings karer med designet ditt. Og en ting til, se over posten din 2 ganger før du poster. Og rett opp skrivefeil!!! (Utregningene dine trenger vi ikke) nødvendig bump? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ja, vi vil krangle mer. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Nettopp! Sorry, så ikke når det var postet Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 trorikke denne pojken trenger mer reklamering for sitt uoppfinnsome prosjekt hvor han betaler den som gjør størsteparten av jobben luselønn JA JEG ER BERSUSA! 1 Lenke til kommentar
emosbaek Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) lag heller noe som kan brukes til noe nyttig. online spill er det for mye av som nevnt, liten sannsynlighet for at du kan få noe særlig inntekt på slikt i 2010 da dette er som nevnt(igjen), "så 2005". Endret 28. juli 2010 av Evenmosbek Lenke til kommentar
NHill Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 lag heller noe som kan brukes til noe nyttig. online spill er det for mye av som nevnt, liten sannsynlighet for at du kan få noe særlig inntekt på slikt i 2010 da dette er som nevnt(igjen), "så 2005". DDette er da ikke lettjente penger. Lettjente penger eksisterer ikke spør du meg, ihvertfall ikke over tid Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 lag heller noe som kan brukes til noe nyttig. online spill er det for mye av som nevnt, liten sannsynlighet for at du kan få noe særlig inntekt på slikt i 2010 da dette er som nevnt(igjen), "så 2005". DDette er da ikke lettjente penger. Lettjente penger eksisterer ikke spør du meg, ihvertfall ikke over tid grattis med første post på diskusjon.no synd du kasta den bort på et halvdødt vrak av en tråd Lenke til kommentar
NHill Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hehe. Jo takk for velkomstmelding. DEt var nå ikke så mye å kaste bort uansett Lenke til kommentar
Steffenss Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kan godt gjøre det. Men jeg tar 34,000 mere enn det du tilbyr .. Ikke tro at du får et bra system får 1,000kr. Da får du en buggete, lett hacket side! + At designet blir forferdelig rotete! Lenke til kommentar
Steffenss Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 http://rpgbunny.com/ kjøp ett script her og modifiser det til ditt eget. Er du sikker på at de tillater det? Må være forsiktid med slikt .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg