chri-ot Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hei! :-D Jeg tenkte jeg skulle kjøpe et trådløst tastur til bruk med pcen. Ps3 tastaturet hadde passet meg ypperlig! men det er ikke norsk tastur oppset. Men hvis jeg velger "Norsk" i operativsystemet, vil da tastene funke som de ville på et norsk tastur? bare at tegnene er plasert anderledes? (slik at det bare er å lime på æ,ø,å osv oppå de tastene de egentlig skulle stått). Håper dere skjønner hva jeg mener. btw noen som har erfaring med ps3 tasturet i ubuntu? (har innebygd luetooth) Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Hei! :-D Jeg tenkte jeg skulle kjøpe et trådløst tastur til bruk med pcen. Ps3 tastaturet hadde passet meg ypperlig! men det er ikke norsk tastur oppset. Men hvis jeg velger "Norsk" i operativsystemet, vil da tastene funke som de ville på et norsk tastur? bare at tegnene er plasert anderledes? (slik at det bare er å lime på æ,ø,å osv oppå de tastene de egentlig skulle stått). Håper dere skjønner hva jeg mener. btw noen som har erfaring med ps3 tasturet i ubuntu? (har innebygd luetooth) forstår jeg deg riktig om du ønsker et bluetooth tastatur generelt? hvis det, Komplett:bluetooth tastatur Endret 17. mars 2010 av stich_it Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 nja egentlig bare et trådløst tastatur. men må være med touhpad, problemet er at de er så dyre , derfor virka ps3 tastaturet flott =) Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 dette jeg snakker om btw: www.hardware.no/artikler/traadlost_for_ps3_/43219 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Ingen som kan svare? sorry for alle skrivefeilene i innlegget, jeg bruker mobilen til å skrive :l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå