Lelle38 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Planlegger å bygge en eller annen form for vegg ved siden av peisen. Den skal gå fra gulv til tak, og gjerne være i en eller annen form for glass. (Herdet) Ikke glassbyggersten. Veggen skal bygges slik at jeg kan stable ved mellom denne og peisen. Noen som har gjort noe tilsvarende? Priser? Hvor kan jeg få kjøpt dette? På forhånd takk! Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Planlegger å bygge en eller annen form for vegg ved siden av peisen. Den skal gå fra gulv til tak, og gjerne være i en eller annen form for glass. (Herdet) Ikke glassbyggersten. Veggen skal bygges slik at jeg kan stable ved mellom denne og peisen. Noen som har gjort noe tilsvarende? Priser? Hvor kan jeg få kjøpt dette? På forhånd takk! Google:glassvegg noen av de første treffene der kan sikkert hjelpe deg Lenke til kommentar
Lelle38 Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Tviler på at disse veggene tåler en vedstabel.. Mer innredningsvegger dette. Til kontor osv. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Tviler på at disse veggene tåler en vedstabel.. Mer innredningsvegger dette. Til kontor osv. vel letteste måten for deg å finne ut om det er sant og om de eventuelt kan skaffe det du er ute etter måtte jo være å spørre et par av dem? hvis du bruker google på det du søker etter "herdet glass" så finner du sikkert endel relevante treff.. alternativt så går det ann å søke på "glassmester" og din kommune/fylke/område og finne en fagmann/dame som kan hjelpe deg. Endret 18. mars 2010 av stich_it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå