€uropa Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Gratulerer! Hva var det som gjorde at dette kvinnemennesket begynte å være med deg hjem? Jeg aner ikke. Jeg har aldri bedt henne om noe som helst, men hun inviterer meg med på ting og inviterer seg selv hjem til meg for å se det "dritfine" huset mitt, hilse på papegøya og få pølse. Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 .. Pølse..? Som i kjønnsorganet ditt? Så du ligger med ei flott jente? Dette pleier som regel trekke til seg andre jenter! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 "Pølse" som i mat, men jeg ser at det kan misforstås. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det går da an å prøve å oppføre seg litt voksent her inne på forumet folkens. Oppfør dere nå litt. Og slutt å komme med slike utrolig barnslige kommentarer med skadefryd!! Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 og få pølse. Beklager at dette ble mistolket. Tilbake til topic, hun kommer til deg for å få mat altså? Hva er det som gjør dine pølser så spesielle? Har du en veldig god potetsalat til eller en fantastisk dressing? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Hun er bare glad i pølse, og jeg liker å grille når det er vær til det. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Så du fikk det når du var 0år.i mental alder da xD Hei. Du er ikke morsom. Slutt å tro du er morsom. Ingen ler av deg. Slutt å skriv "xD". Takk. Hadet bra. 2 Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Så du fikk det når du var 0år.i mental alder da xD Hei. Du er ikke morsom. Slutt å tro du er morsom. Ingen ler av deg. Slutt å skriv "xD". Takk. Hadet bra. Du tok ordene ut av munnen på meg. Ontopic: Gratulerer Lenke til kommentar
cookieman Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Dammer vil ha meg, hver gang jeg får forbi en dam hopper den ut av hullet sitt og dekker meg med vann. Seriøst? Har akkurat samme problemet! Trodde jeg var eneste :O Yes! endelig funnet flere med dette problemet! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg merker nå at masse damer plutselig har fått interesse for meg. Det er hinsides min forståelse, men hyggelig er det uansett. Moren din? Kvinnelige lærere? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Nei, jevnaldrende jenter som går på samme skole som meg. Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Nei?! Er det sant?! Gratulerer da. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Gratulerer, damer er kjempegøy! Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) hahahaha, morsom tråd dette! spesielt at hun liker å få pølse:) og hilse på pappegøyen din:) haha Endret 22. mars 2010 av bluechamp Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hun er bare glad i pølse, og jeg liker å grille når det er vær til det. fniiiis! :!: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå