Gå til innhold

BK: Mini vil ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pent arbeid!

However føler jeg at det er ørlite grann uskarpt og mangler litt på kontraster, virker blast.

 

Alikevel liker jeg det, og komposisjonen er en smule ulikt hva jeg har forventet å se fra deg etter å ha sett ganske så mange av dine bilder til kritikk.

 

Jeg liker det jo mer jeg ser på det :thumbup:

 

Utsnittet er deilig korrekt og fargene rette i mine øyne. Det er bare pirk å rette på syns jeg da!

Lenke til kommentar

Jeg er enig med de andre at du har fått til et flott bilde her. Du var heldig med at bilen sto litt til høyre for midten i garasjen. Det er det lille symmetribruddet som gjør bildet ekstra spennende.

 

Skulle jeg foreslå en forbedring, måtte det være en perspektivkorreksjon slik at stolpene på siden av garasjen blir helt loddrette.

 

Edit: Og hadde jeg lest de andre innleggene i tråden skikkelig først ville jeg sett at du allerede har fått det rådet.

 

-trygve

Endret av -trygve
Lenke til kommentar

Rent teknisk kunne dette vært enda bedre om det var enda skarpere, og skutt fra hoftehøyde.

Takk,

 

ved å sjekke EXIF data ser jeg til min overaskelse at det viser f/6,7 og bare 1/11s @ISO 320 (og som vanlig -0,7 EV som kompenseres ved framkalling av råfil). Sansynligvis mørkere i bakgate og dermed litt bevegelse uskarphet. Jeg hadde stillt for lysere forhold med AE, og sjekker normalt ikke eksponeringstid for hvert foto. Jada, litt sløvt :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...