esodesod Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg har tenkt litt på og kjøpe Sapphire Radeon 9700 Atlantis PRO, men så leste jeg på erfaringer på kortet omtalt her i hw.no at noen fikk problemer med å spille det i cs etter rundt 20 minutter og at det bare "klikket".. -> https://prisguiden.no/vis_produkt.p...id=2245&id=3051 Dette er litt dumt for meg ettersom jeg spiller en del cs, og jeg vil også gjerne har ett kort som takler en del "råe" spill med bra grafikk. Derfor lurte jeg på om Radeon 9700 Atlantis har "nesten" samme ytelse som Pro utgaven av det? En annen ting er at jeg ikke finner RAMDAC-klokkehastigheten på 9700? Jeg har egentlig ikke tenkt og legge så mye mer en 3000 i pris på det nye kortet. Hva er det beste kjøpet? ta gjerne med erfaringer om problemer med kortet! BTW, jeg selger mitt gamle ti4600 kort først, så kjøper jeg dette Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Vil anbefale et R9700pro kort. Hvis du vil ha et som garantert funker med CS så ville jeg kjøpt et Crucial Radeon 9700 Pro, fettern min har det og det funker bra med CS, 99.9 fps all the way ! PS: Ikke spill CS, det suger. Spill heller skikkelige spill Du kjøper ikke et så dyrt kort for å spille cs, det er sløsing med penger. Men så at du også skulle spille mer krevende spill så da er det jo greit.. Lenke til kommentar
esodesod Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Asså i prinsippet så vil jeg bare ha ett kort som er bedre en ti4600, pga det er det jeg skal selge. Etter litt research så lurer jeg litt på V9560 GeForce FX 5600 også nå.. Vet fortsatt ikke Hvilket kort jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Ta et 9700pro mens du først er i gang...du kommer sikkert til å ha kortet en stund allikavel og da vil du ihvertfal ikke angre på det fremover i tiden :wink: Lenke til kommentar
esodesod Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 OK, takk skal dere ha.. da kjøper jeg det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå