Gå til innhold

Ny mobil, robust & med så gode specs som mulig

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal ha ny mobil, grunnet mine forrige to har blitt ødelagt ved røft bruk. Knapper virker plutselig ikke.

Må ha en jeg kan ta med meg ut i regnet og ha i lommen, med på jakt, og tåle fukt. Samtidig litt støtsikker, at jeg kan miste den i bakken og at den tåler litt generellt.

Så med dette, helst best mulig speccs, bra høytalere, lyd, kamera og kanskje grafikk.

Mulighet for minnepinne, nye type ladesystem helst.

Sleng inn det dere har å anbefale!

På forhånd takk!

Mvh. Yngve

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva med nokia 3720. en robust telefon med 2mp kamera, mulighet for og utvide minnet ++.

Denne er egentlig ikke noe særlig høyt speccet. Er også rimelig skeptisk til at laderporten ikke er tildekket slik som på f.eks Samsung B2100 osv. Når det er sagt, så er B2100 som å gå tilbake til steinalderen, men den tåler altså svært mye. Har også lest en test hvor Nokia 3720 ble testet i et glass øl, og den overlevde selv om lyden ble noe rar en stund etterpå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tusen takk for gode svar! Går kanskje for en HTC da, tenkte det samme. Kan ikke både få en robust med så veldig bra kamera, men litt er alltid kjekt :)

Men liker egentlig ikke touch screen noe særlig. Er det noen andre telefoner som er aktuelle til dette bruket? Utenom Casio'en da, den fikk jeg veldig lyst på btw! :D Men siden den nok ikke selges i norge, og er nok veldig dyr så blir det nok ikke den.

Endret av Retr0
Lenke til kommentar

Kanskje Samsung B2700 eller Samsung B2100 hadde vert noe for deg. Problemet med disse er at de er enkle telefoner med kamera som ikke er av de beste. Men de er robuste og bra på samtaler og sms. Hadde det vert meg hadde jeg kjøpt meg en sånn til jakt og div, og en mer avansert mobil til annet bruk.

Skal du ha noe som virkelig tåler en trøkk er kanskje Sonim XP3 noe. Eller du kan sjekke ut flere telefoner fra Sonim -> her.

Endret av wassiboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...