laholtet Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg kjøpte meg en iPhone 3GS gjennom Telenor i begynnelsen, og jeg har hele tiden hatt problemer med at skjermen slutter å respondere. Jeg må da sette den i hvilemodus, og så vekke den igjen, og da fungerer det stort sett en stund, helt til problemet dukker opp igjen. Kan fungere i alt fra noen sekunder og opp til 10-15 minutter, men den slutter stort sett å reagere hver gang jeg bruker den. Tror ikke det er det at den "henger", da jeg fint kan bruke volumknapp, hjem-knapp osv.. Noen som kjenner til dette, eller bør jeg sende den inn? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Prøv med en gjenoppretting av telefonen, fungerer ikke det må den nok sendes inn Lenke til kommentar
laholtet Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 har prøvd det et par ganger, glemte å skrive det.. det hjalp fint lite gitt.. Får bare bestille en service på den, da.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 setter du telefonen opp som ny da? ikke legger inn gammelt rusk Lenke til kommentar
laholtet Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 har prøvd begge deler uten hell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå