Gjest Æ har næshår oppi næsn Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hei. Det har seg slik at nesen min er full av nesehår. Har så hælvettes mye at det stikker ut av nesa. Ser ikke spesielt fint ut, med andre ord. Har irritert meg over disse håra i årevis, så hvordan kan jeg fjerne dem? Har prøvd men pinsett, men fikk ikke ut en dritt. Er ekstremt følsom i nesa. Så hvordan kan jeg få dem ut på en ikke så altfor smertefull måte? Og, tar man dem ut, forsvinner de for alltid eller vil de komme tilbake? Takk for svar! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Du kan jo kjøpe en nesehårstrimmer. (Btw, lo meg ihjel av gjestenavnet ditt! ) Lenke til kommentar
Gjest Æ me næshåran Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Du kan jo kjøpe en nesehårstrimmer. (Btw, lo meg ihjel av gjestenavnet ditt! ) Hvor får jeg kjøpt en nesehårtrimmer? Og hvilken prisklasse ligger slike i, må jeg betale skjorta og halve kleskapet? Trivelig at du likte gjestenavnet mitt! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/personlig-pleie/barbermaskin-harfjerning/NT9110/philips-nesehartrimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå