Smestad Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Så noen hadde skrevet dette om sin internett linje: Teknisk informasjon om linje Sentralnavn: SLTU Linjelengde: 1012 meter Kobberkvalitet: 06 mm Maks. hastighet: ADSL 14432/800 Hvordan kan jeg finne ut slik informasjon om min egen linje? Har Telenor btw. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 https://metro.telenor.no/metro2-application-kapaks-web/ Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Bare jeg som syntes det er rart at slik info ligger oppe for alle? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Bare jeg som syntes det er rart at slik info ligger oppe for alle? Ingenting rart ved det, bensinstajsonene er jo markert på kart i Norge også Så fremt det ikke er peronlig info som deles ut Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Bare jeg som syntes det er rart at slik info ligger oppe for alle? Den offentlige innloggingen gir ikke, som nevnt tidligere, ut personlig informasjon om hvem som eier linjen etc, så jeg deler ikke din erfaring med at det er rart. Snarere tvertimot, tror den er mer til hjelp som f.eks til trådstarter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå