carl-kr. Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 hei, ja topic sier vell det meste, når jeg skal invitere venner eller blir invitert kan jeg ikke joine... på nat type sår det : STRICT kan det ha noe med det å gjøre? og hvordan ordner jeg det?? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) NAT er hva som stenger muligheten ja Du må åpne porter på din ruter, hvilke er jeg ikke sikker på. Men søk på google "XBL NAT port" Natrich Endret 17. mars 2010 av Natrich Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 hvilken modem har du, evt ruter også? slå av brannvegg i ruter/modem og sørg også for at upnp er PÅ. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 hvilken modem har du, evt ruter også? slå av brannvegg i ruter/modem og sørg også for at upnp er PÅ. har et speedtouch 546T2 fra telenor og en smc trådløs router. huff sliiiter...er ikke expert på dette Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 da ligger problemet kun i smc trådløsen din. regner med at du er koblet til via trådløs da (enten via pc med kabel eller via dongle i xboxen) http://portforward.com/ her ligger det en liste over rutere, du må også vite typebetegnelsen på din SMC for å gå videre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå