chma Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Skal bygge en server, det jeg lurer på er hvis man for eksempel vil slenge inn et pci kort litt senere med to nye disker i Raid må man da legge inn hele os på nytt? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 bare sette dem opp i raid sammen med de andre det Lenke til kommentar
chma Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 er litt glemsk , sa litt lite om oppsettet ellers. har tenkt å sette in nå 2stk hd i raid som os skal ligge på samen med alt annet. Men om jeg si et halv år fram i tid trenger mer plass og setter inn ett pci raid kort og to nye disker, vil det ca være nødvendig å legge inn os på nytt eller er detbare å formatere og kjøre i vei? Lenke til kommentar
Mixture Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Går fint det..Ikke nødvendigt og formatere og instalere os på nytt. Har satt til 1 ekstra raid kort og 4 disker etter att os er instalert på en annen raid kontroller og det kjører da fint. Lenke til kommentar
chma Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Går fint det..Ikke nødvendigt og formatere og instalere os på nytt.Har satt til 1 ekstra raid kort og 4 disker etter att os er instalert på en annen raid kontroller og det kjører da fint. ok, der forsvant mine bekymringer så langt Lenke til kommentar
Mixture Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Ops.en ting glømte jeg og skrive..med 2 raid kontrollere hvor den ene skal brukes til os så må os raid kontrolleren ha bios hvor du kan fortelle den at det er den som er boot raid.Hvist ikke vill ikke maskinen vite hvilken kontroller og raid som skal starte opp. jeg hadde faktisk litt problemer med det første gang jeg kjørte med 2 raid kontrollere da jeg glømte og gå inn i bios på raid kontrolleren og sette den til boot..eller kjører det fint.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå