bugking5 Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 http://img411.imageshack.us/img411/8195/dsc00753g.jpg Det her er da det mest idiotiske jeg og kompisen min har finne på noen gang....satt og kjeda oss på bussen hjem fra skolen så fant ut at jeg skulle tattovere han xD det gikk egentlig rett til hælvette....traff beinet som er inne i armen hans flere ganger og tørka vekk blekk på buss gardina. Ingen som burde gjøre dette men ville bare vise fram "mesterverket" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Ser ut som en velformet føflekk. Får satse på at det går vondt i det, som en liten lærepenge Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 http://img411.imageshack.us/img411/8195/dsc00753g.jpg Det her er da det mest idiotiske jeg og kompisen min har finne på noen gang....satt og kjeda oss på bussen hjem fra skolen så fant ut at jeg skulle tattovere han xD det gikk egentlig rett til hælvette....traff beinet som er inne i armen hans flere ganger og tørka vekk blekk på buss gardina. Ingen som burde gjøre dette men ville bare vise fram "mesterverket" Lite lurt ja. Får håpe det ikke blir noen infeksjoner eller andre komplikasjoner. Nå vet du bedre til neste gang. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Sånne ting skal gjøres på en småkjipt nachspiel etter tre dager på fylla, og motivet må være enda større. Da blir det en artig historie. Dette er ikke det. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg for min del håper det blir infeksjoner og jævelskap... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Var en fyr på gamlejobben som hadde tatt med seg en maskin når han og et par kamerater hadde fyllekule. Den dag i dag har han noen kjempeskeive bokstaver på knokene som sier L F C og navnet sitt på tommelen.. Herlig Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Nesten det samme som jeg og en kompiss også gjorde. Han tok en tapet kniv, stakk den langt nede i armen og laget så dypt kutt som det var mulig (før det gjorde skrekkelig vondt) og laget en kuk. Etter på brakk han en spritusj og tømte nede i såret. Ca. 1 1/2 år siden nå og tissen lever i beste velgående. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Hahahaha. Denne tråden er absolutt underhaldane. Fattar ikkje korleis de får slike idéar. Endret 17. mars 2010 av Alliha Lenke til kommentar
bugking5 Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 han har hatt den i over et år nå ; ) så ingen infeksjoner eller anna faenskap XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå