Gjest Forvirret Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ja, det høres helt vanvittig ut, jeg vet det. Men tro meg, jeg har forsøkt å la være å tenke på det - jeg har prøvd å glemme det så mange ganger! Han er vel rundt 26-27 år, selv er jeg femten... Jeg vet jo at jeg ikke kan gjøre noe med det, men hvordan skal jeg klare å glemme ham? Begynner å bli utrolig lei det nå, og vil gjerne klare å tenke på noe annet. Men hvordan skal jeg gjøre det? Desperat etter hjelp! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Huffda, utrolig dumt! Det er dessverre lite du kan gjøre med det, du er både ulovlig og trolig alt for ung for han. Lykke til videre. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Dette er bare sånn som går over etterhvert. Har hatt mange småforelskelser ( ikke i lærern heldigvis), men som går over. Sånn er livet.. Endret 18. mars 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Gjest Lærer Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Søk råd hos denne mannen. http://media.aftenposten.no/archive/01094/OKTOBER_FORLAG_A-l_1094534x.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå