nokia963 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Min Fujitsu LifeBook E8020 har krasjet. Inne på systemoppstillingene i Bios så står det at driverne til floppy disk og harddisk ikke er innstalert. Har lastet ned drivere på en minnepinne men dette funker ikke. Er det noen som kan noe om dette. Kansje driverne ikke er tapt og at det er noen knapper å trykke på så de blir innstalert igjen? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Da er det noe feil med maskinen din. Mon tro hva det kan være? Får du startet maskinen fra CD? F.ex windows-plata eller en eller anne linux-distro? Opplevd andre "merkelige" ting med maskinen i det siste? Endret 17. mars 2010 av geir__hk Lenke til kommentar
rikardo Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Aldri hørt om drivere i forbindelse med bios.. Forsøk å starte opp med cd. Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Har prøvd å starte opp med å innstalere xp2 på nytt fra cd men den sier hele tiden at det er noe feil med noen filer. Sitter på biblo nå, får se om jeg finner en windows-cd sånn at jeg kan prøve å starte opp med den, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå