carl-kr. Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) hei, pcen min husker ikke noe når jeg restarter den...?? bilder og mapper som jeg lager blir borte, Passord og logg på nettet forsvinner og... dette er veldig irriterende, kan noen hjelpe? har vindows xp home. carl Endret 17. mars 2010 av carl-kr. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Definer restart?, skjer dette når du trykker på restart knappen på kabinettet eller når du legger inn win xp på nytt? mvh William, Ses Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Definer restart?, skjer dette når du trykker på restart knappen på kabinettet eller når du legger inn win xp på nytt? mvh William, Ses når jeg slår av pcen på kvelden så er alt borte neste dag.. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Da har du vel fått noen til å legge inn ramdrive eller noe slags lur løsning. Kan du ha virus som eter opp filene dine? Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Da har du vel fått noen til å legge inn ramdrive eller noe slags lur løsning. Kan du ha virus som eter opp filene dine? hva er ramdrive?? nei har ikke virus tror jeg, maskinen er veldig stabil ellers.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå