Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Cheating på Prøve!

Anbefalte innlegg

Jeg har 5.4 i snitt, så ikke ta opp den greien om at jeg ikke kan pensumet. Det hadde vært sykt fett å finne en måte å surfe på internett selvom du er blokkert, it's all about cred :dribble:

Endret av Pkv001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hadde vært sykt fett å finne en måte å surfe på internett selvom du er blokkert, it's all about cred :dribble:

sperren er jo ikke så vanskelig omgå forsåvidt, men minuset er at all trafikken din logges.

så blir det tatt en god del stikkprøver daglig i loggene, er du da en av de heldige som blir "trekt ut" er det ikke akkurat cred du får ;)

så får du et koselig brev evnt om under 18 så til foresatte, med påminnelse av et par punkt i kontrakten som ble underskrevet før elevpc utlevert.

stortsett en standard advarsel eller om evnt juks/uønsket nettbruk avsløres så beskjed hvor og når du skal levere fra deg datamaskinen.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Det er en grunn til at nettet er sperret og forumet er ikke stedet for å få hjelp til å omgå disse sperrene.

Er det noe du har blitt sperret fra, og vil få fikset så snakk med de ansvarlige. Du får sannsynligvis et mye mer positivt svar ved å vise at du kan gå saklig frem enn ved å prøve å bryte deg gjennom systemet (og hvis IT-folkene vet hva de driver med så vil du ikke komme deg gjennom sperrene).

Dog setter jeg pengene mine på at du ikke vil få nett under prøver, uansett hvor pent du ber så her er det nok bare å sette seg ned og pugge ;)

Tråden stenges og tilbakemeldinger tas på PM :)

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...