Pkv001 Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Jeg har 5.4 i snitt, så ikke ta opp den greien om at jeg ikke kan pensumet. Det hadde vært sykt fett å finne en måte å surfe på internett selvom du er blokkert, it's all about cred Endret 17. mars 2010 av Pkv001 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Da er det litt dumt å blande inn "Cheating på Prøve!" Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Det hadde vært sykt fett å finne en måte å surfe på internett selvom du er blokkert, it's all about cred sperren er jo ikke så vanskelig omgå forsåvidt, men minuset er at all trafikken din logges. så blir det tatt en god del stikkprøver daglig i loggene, er du da en av de heldige som blir "trekt ut" er det ikke akkurat cred du får så får du et koselig brev evnt om under 18 så til foresatte, med påminnelse av et par punkt i kontrakten som ble underskrevet før elevpc utlevert. stortsett en standard advarsel eller om evnt juks/uønsket nettbruk avsløres så beskjed hvor og når du skal levere fra deg datamaskinen. Endret 17. mars 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Hva med å bare sett opp et trådløst aksesspunkt et eller annet sted?. Endret 17. mars 2010 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Det er en grunn til at nettet er sperret og forumet er ikke stedet for å få hjelp til å omgå disse sperrene. Er det noe du har blitt sperret fra, og vil få fikset så snakk med de ansvarlige. Du får sannsynligvis et mye mer positivt svar ved å vise at du kan gå saklig frem enn ved å prøve å bryte deg gjennom systemet (og hvis IT-folkene vet hva de driver med så vil du ikke komme deg gjennom sperrene). Dog setter jeg pengene mine på at du ikke vil få nett under prøver, uansett hvor pent du ber så her er det nok bare å sette seg ned og pugge Tråden stenges og tilbakemeldinger tas på PM Endret 17. mars 2010 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg