Swiffy Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Hei, Har ett lite problem her, har fått en ny "look" på youtube, lurer på om det er flere som også har fått det. Har hatt det ett par daga og det er forsatt det samme gamle themet på firefox og bærbare pcen min. Men det rare er at jeg forsatt har det samme gamle når jeg åpner firefox og har forsatt det samme gamle på min bærbare, har venner som ikkje har dette themet også, lurer på hvordan jeg får byttet tilbake? Det hakker og stopper opp av og til midt i filmen som er ganske irriterende. Noen forslag? Edit: Bruker IE atm Mvh Espen Endret 17. mars 2010 av Swiffy Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg får det også av og til går litt frem og tilbake tror de holder på å lage ny look på siden. det er i vertfall helt for jævlig. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Virket da mye mer oversiktlig og simplistisk. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 I overkant mye whitespace, faktisk. Lenke til kommentar
Swiffy Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Ja, er ganske oversiktlig osv, men har problem med at filmer stopper og hakker midt i.. Og tar årevis og lagre ting til favoritter og ikke altid menyen når jeg trykker save to kommer opp heller, ganske plagsomt, har aldri fått det i firefox eller på bærbare ;s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå