SlimG Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg har en Windows 7 klient installasjon som ikke står tilkoblet noe domene. Jeg har en printserver som kjører Windows Server 2003, denne serveren er medlem i AD. Jeg la til skriveren fra printserveren (\\printserver\skriver) og autentiserte meg med min AD bruker. Jeg testet utskrift og dette fungerte fint. Jeg endret deretter passordet på min AD bruker. Jeg forsøkte å finne ut hvordan jeg endret passordet mitt på skriveren uten hell. Jeg fjernet skriveren fra klienten. Jeg forsøkte å legge skriveren til på nytt (\\printserver\skriver), men får nå opp at jeg ikke kan legge til skriveren siden min AD konto er låst. Jeg sjekket AD, og ganske riktig, kontoen har blitt låst. Jeg låste opp kontoen igjen og kontrollerte at den fungerte. Jeg forsøkte å legge skriveren til på nytt (\\printserver\skriver), men får opp atter en gang at jeg ikke kan legge til skriveren siden min AD konto er låst. Jeg sjekket AD, og ganske riktig, kontoen har blitt låst igjen. Slik fortsetter punkt 7-10 i evigheten. Hvordan ordner jeg dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå