provolone Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 hei! på tide å utvide horisonten nå tenkte jeg. har mer eller mindre alltid hørt på band som korn, limp bizkit, slipknot, rammstein, qotsa +++++ hørte denne: http://www.youtube.com/watch?v=jdlEkyClsYk&feature=fvst på en fest her om dagen, og syns den var...tja...fengende? uansett, er på jakt etter musikk i samme "sjanger" og andre kule hits som kan være noe å høre på. alle tips blir godt motatt. på forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Beaten i den låta minner mye om dubstep, der er rusko, mt. eden osv. iaf svært kjent. Du må nesten være litt mer spesifikk på hva du er ute etter, har du noen andre eksempler? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hehe, akkurat den låten er jo helt umulig å sjangerplassere...er det pop du er ute etter eller er det en spesiell sjanger du er ute etter? Lenke til kommentar
provolone Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 hehe, nei si det. alltid hatt min egen "bane" på musikken, så ikke så veldig inni det kan man si. er ute etter grupper / låter som kjører gjerne litt hardt typ prodigy feks. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Du kan kanskje laste ned denne. SXSW er USAs svar på By:Larm, bare mye større. Dette er en fullstendig lovlig torrent med litt over 1000 låter. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 fett, skal sjekke ut det... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Vet ikke om det er helt det du sikter etter, men sjekk ut Ministry of Sound sine album. Tipper du sikkert finner noe du liker, hvertfall fra "Annual 2010", da det inneholder ett rimelig vidt spekter... Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hva med Disturbed? Er ikke sikker på om det passer inn, men jeg tror det Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Istefor å opprette unødvendige tråder, kan du lage deg en last.fm profil Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Istefor å opprette unødvendige tråder, kan du lage deg en last.fm profil Godt tips, jeg er helt enig, registrer deg på last.fm og hypem.com. Geniale sider for alle som liker musikk, begge er gratis, det er bare å go wild, snart vil du ha så mye musikk du "har tenkt til å sjekke ut" at du nesten blir stressa. Lenke til kommentar
N* Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 last.fm er ikke gratis lenger. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hva? Jeg bruker da det hver eneste dag, og har aldri betalt så mye som et øre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå