kilik Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Nja, men DVD-drevet slites mindre og det genereres sikkert mindre varme inne i konsollen også. Lenke til kommentar
Kraa Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hei alle sammen jeg har hatt 3 stk Xbox 360 gjennom tidene. Og syns de 2 gamle bråke litt mye ja. Men den nyeste Xboxen jeg har er veldig stille i fordel for de andre. Så de må ha gjort noe med Xboxen for at den bråker like mye. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Jeg kjøpte en "Super Elite" før jul i Jasper utgave og er ganske så fornøyd med den. Men jeg har håpet på en redesignet 360 og ventet 1 år før jeg kjøpte 360en til jul. Det blir morro å se. Kanskje jeg etterhvert bytter ut "pappas" konsoller med både PS3 og 360 Slim , så kan barn få glede av de større boksene hehe. Wii'en kommer jeg dog ikke til bytte ut da jeg synes Nintendo gjør for små endringer. Men jeg har kjøpt motion plus til begge kontrollerne som dog var en god forbedring. Dette er en spennende tid å leve i når det gjelder elektronisk underholdning. Endret 18. mars 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 http://www.joystiq.com/2010/03/18/ben-heck-ponders-xbox-360-slim-motherboard-memory-unit-support/ Det er nok ekte skal man tro denne hardware freaken her. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Om det viser seg at denne nye 360-en bråker like lite som PS3en (altså ingenting), skal jeg nok bytte ut min launch-box. Jeg har mange toppspill til 360 liggende, men spiller dem ikke, da jeg ikke orker støyen fra maskinen. Kommer ikke støyen hovedsaklig fra DVD-drevet? Min ble i alle fall mye stillere etter at jeg begynte å installere spillene. Det er mye støy fra DVD-drevet, jo, men viftene er som støvsugere og. Helt vanvittig. Spilte GTA IV her om dagen for å teste hvordan det var installert, og i begynnelsen var det ganske bra - relativt lite støy. Men etter 10-15 minutter var viftene i gang for full maskin. Da var det så ille at jeg ikke orka å spille mer. Altså, jeg er nok en "infrequent player". Kan gjerne spille et par oppdrag på GTA før jeg er lei. Kjempegreit spill sånn sett. Men å starte spillet og bruke lang tid på å gå inn på det bare for et par oppdrag gidder jeg ikke. Derfor har PS3en slått godt an hos meg. Den kan settes på pause på ubestemt tid uten at den lager så mye som en lyd. Utrolig deilig. Dessuten - på min 20gb Xbox-harddisk er det ikke akkurat plass til så mange installerte spill Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Angående det å senke støynivået: Det er faktisk praktisk umulig. De skal nok klare å senke viftestøyen, men så vidt jeg har forstått er største problemet DVD-spilleren. Den må holde det nivået den har i dag med mindre du installerer spillene. Er forresten spent på om MS vil holde på sine proprietære løsninger eller om de går over til innebygd wlan og standard 2,5" harddisker. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Om det viser seg at denne nye 360-en bråker like lite som PS3en (altså ingenting), skal jeg nok bytte ut min launch-box. Jeg har mange toppspill til 360 liggende, men spiller dem ikke, da jeg ikke orker støyen fra maskinen. Kommer ikke støyen hovedsaklig fra DVD-drevet? Min ble i alle fall mye stillere etter at jeg begynte å installere spillene. Det er mye støy fra DVD-drevet, jo, men viftene er som støvsugere og. Helt vanvittig. Spilte GTA IV her om dagen for å teste hvordan det var installert, og i begynnelsen var det ganske bra - relativt lite støy. Men etter 10-15 minutter var viftene i gang for full maskin. Da var det så ille at jeg ikke orka å spille mer. Altså, jeg er nok en "infrequent player". Kan gjerne spille et par oppdrag på GTA før jeg er lei. Kjempegreit spill sånn sett. Men å starte spillet og bruke lang tid på å gå inn på det bare for et par oppdrag gidder jeg ikke. Derfor har PS3en slått godt an hos meg. Den kan settes på pause på ubestemt tid uten at den lager så mye som en lyd. Utrolig deilig. Dessuten - på min 20gb Xbox-harddisk er det ikke akkurat plass til så mange installerte spill http://www.ck3.co.uk/xecuter-rrod-360_pro-repair-kit-new-version.html dette virker faktisk. Viftene dine vil roe seg ned etter denne jobben. Microsoft har gjort en dårlig jobb når de satt sammen xboxen, dårlig pasta. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Angående det å senke støynivået: Det er faktisk praktisk umulig. De skal nok klare å senke viftestøyen, men så vidt jeg har forstått er største problemet DVD-spilleren. Den må holde det nivået den har i dag med mindre du installerer spillene. Er forresten spent på om MS vil holde på sine proprietære løsninger eller om de går over til innebygd wlan og standard 2,5" harddisker. Ben Heck, told us that if the leaked Slim motherboard is legitimate, not only does he see no place for memory cards (lending even more credence to USB storage for data transfer), but he dropped on us the idea that it may also have an internal hard drive. wlan er ikke oppdaget. Endret 19. mars 2010 av 530XD Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Vallhalla revisjonen? Ifølge noen angivelige interne dokumenter var CPU, GPU og eDRAM/ROP chipen fra starten av designet for å smeltes i sammen. En chip produktsjonslinje i stedet for 3 burde kutte ned en del på produksjons kostnadene. Men dog en større mulighet for feil da hele chipen må kasseres hvis f.eks det er feil på GPU biten, hvis da det ikke heller er snakk om 3 chiper i en chip pakke. Jeg krysser også fingrene for en markant lavere støynivå. Edit: Noen har prøvd å utforme størrelsen på konsollen utifra hovedkortet: http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=fr&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.jvn.com%2Fjeux%2Farticles%2Fenquete-on-vous-dit-tout-sur-xbox-360-slim.html&sl=fr&tl=en Endret 19. mars 2010 av MistaPi Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Angående det å senke støynivået: Det er faktisk praktisk umulig. De skal nok klare å senke viftestøyen, men så vidt jeg har forstått er største problemet DVD-spilleren. Den må holde det nivået den har i dag med mindre du installerer spillene. Er forresten spent på om MS vil holde på sine proprietære løsninger eller om de går over til innebygd wlan og standard 2,5" harddisker. Nja, DVD-spilleren må ikke bråke så inni granskauen. Altså, de klarte å senke støynivået på den fra første rev. til dagens, og fremdeles er det a way to go. PS3en lager ikke en lyd med sitt BD-drev, selv på spill som ikke skal installeres, og DVD-stasjonen i min stasjonære datamaskin bråker langt mindre enn i 360en. Klart, det har noe å gjøre med resonansen i kassen, men det er fremdeles svært mye å gå på. Jeg vil heller ha litt lengre lastetider enn et drev som høres ut som en vindtunnel... Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Om det viser seg at denne nye 360-en bråker like lite som PS3en (altså ingenting), skal jeg nok bytte ut min launch-box. Jeg har mange toppspill til 360 liggende, men spiller dem ikke, da jeg ikke orker støyen fra maskinen. Så det bråker så ille at du ikke orker og spille ? pingle, noe må man da tåle Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Om det viser seg at denne nye 360-en bråker like lite som PS3en (altså ingenting), skal jeg nok bytte ut min launch-box. Jeg har mange toppspill til 360 liggende, men spiller dem ikke, da jeg ikke orker støyen fra maskinen. Så det bråker så ille at du ikke orker og spille ? pingle, noe må man da tåle Man spiller vel for å ha det gøy, ikke for å utfordre egne tålegrenser? Om det blir mindre gøy å spille når det støyer (og det gjør det), så er det vel forståelig at han ikke gidder? AtW Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 http://www.gofanboy.com/go-fanboy-news/2163-microsoft-likley-to-announce-149-price-point-for-xbox-360-at-e3/ mere nyheter om xbox slim Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Om det viser seg at denne nye 360-en bråker like lite som PS3en (altså ingenting), skal jeg nok bytte ut min launch-box. Jeg har mange toppspill til 360 liggende, men spiller dem ikke, da jeg ikke orker støyen fra maskinen. Så det bråker så ille at du ikke orker og spille ? pingle, noe må man da tåle Man spiller vel for å ha det gøy, ikke for å utfordre egne tålegrenser? Om det blir mindre gøy å spille når det støyer (og det gjør det), så er det vel forståelig at han ikke gidder? AtW Tålegrenser ? Vis du synes en xbox bråker så mye at du føler du må presse grenser for og orke og spille på den da ville jeg tatt meg en tur til doktoren, enkelt og greit for så ille bråker den ikke :!: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Om det viser seg at denne nye 360-en bråker like lite som PS3en (altså ingenting), skal jeg nok bytte ut min launch-box. Jeg har mange toppspill til 360 liggende, men spiller dem ikke, da jeg ikke orker støyen fra maskinen. Så det bråker så ille at du ikke orker og spille ? pingle, noe må man da tåle Man spiller vel for å ha det gøy, ikke for å utfordre egne tålegrenser? Om det blir mindre gøy å spille når det støyer (og det gjør det), så er det vel forståelig at han ikke gidder? AtW Tålegrenser ? Vis du synes en xbox bråker så mye at du føler du må presse grenser for og orke og spille på den da ville jeg tatt meg en tur til doktoren, enkelt og greit for så ille bråker den ikke :!: Det er du som kommer med argumentet "pingle, noe må man da tåle", det er ditt lite treffende argument, ikke mitt. X360 bråker alt for mye, det er en vesentlig hemsko for konsollen. AtW Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Om det viser seg at denne nye 360-en bråker like lite som PS3en (altså ingenting), skal jeg nok bytte ut min launch-box. Jeg har mange toppspill til 360 liggende, men spiller dem ikke, da jeg ikke orker støyen fra maskinen. Så det bråker så ille at du ikke orker og spille ? pingle, noe må man da tåle Nå er det, som jeg forklarte en eller annen plass, ikke støyen mens jeg spiller som er det store ankepunktet, selv om den er utrolig høylytt for meg som ikke har på max volum på lydanlegget, men det er det at jeg spiller i korte etapper, og da liker jeg å ha spillet på pause, men siden Xboxen bråker så utrolig er det utrolig kjedelig å måtte leve med susinga... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Her om dagen skrudde jeg fast strømforsyninga under bordet og da tok det en dag før jeg fant ut at det var den lille vifta inni den som hadde klikka helt. Noe verre lyd skal man lete lenge etter. En jævli høyfrekvent lyd som satt seg langt oppi hjernebarken min. Jeg ble direkte kvalm. Jeg prøvde å ringe microsoft for å høre om jeg fikk ny, men nei, så lenge den virket så spilte det ingen rolle for det om den ga fra seg ulyder. satans folk. Endret 19. mars 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Om det viser seg at denne nye 360-en bråker like lite som PS3en (altså ingenting), skal jeg nok bytte ut min launch-box. Jeg har mange toppspill til 360 liggende, men spiller dem ikke, da jeg ikke orker støyen fra maskinen. Så det bråker så ille at du ikke orker og spille ? pingle, noe må man da tåle Man spiller vel for å ha det gøy, ikke for å utfordre egne tålegrenser? Om det blir mindre gøy å spille når det støyer (og det gjør det), så er det vel forståelig at han ikke gidder? AtW Tålegrenser ? Vis du synes en xbox bråker så mye at du føler du må presse grenser for og orke og spille på den da ville jeg tatt meg en tur til doktoren, enkelt og greit for så ille bråker den ikke :!: Det er du som kommer med argumentet "pingle, noe må man da tåle", det er ditt lite treffende argument, ikke mitt. X360 bråker alt for mye, det er en vesentlig hemsko for konsollen. AtW Det var mere ment som en kommentar men greit nok. Jada bråker alt for mye Noen ting får man bare tåle Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 noe som hadde vært fint om de gjore nå var å intrigrere strømforsyningen inni selve maskina. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 noe som hadde vært fint om de gjore nå var å intrigrere strømforsyningen inni selve maskina. ja, sammen med harddisken så blir det stekepanne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg