Gå til innhold

Xbox 360 på slankern? (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, om man ser på bildet i full størrelse så ser man at "øverst" på hovedkortet, på en av skjoldene stor det Foxconn. Og nederst på kortet står det med hvitt: X850589-002. googler man det finner man ingenting.

Så jeg vet ikke hva jeg skal tro:S

Lenke til kommentar

istede for å minste den fysiske størrelsen på x360 syntes jeg de skal konsentrere seg om å senke lydnivået til ikke mer en 23dB helst rundt 20 eller 17dB

Ja, viktigere å få ned bråket enn størrelsen, men klarer de begge deler, så er jo det fint.

AtW

Lenke til kommentar

Jeg har en ganske ny versjon av 360 og jeg kan ikke akkurat si at jeg synes den bråker, for det gjør den ikke. Størrelsen er heller ikke gæli så jeg kjønner ikke helt hvorfor de skal lage en ny 360 versjon. Er strengt tatt ikke nødvendig :)

Endret av Wow 0_x
Lenke til kommentar

Om det viser seg at denne nye 360-en bråker like lite som PS3en (altså ingenting), skal jeg nok bytte ut min launch-box. Jeg har mange toppspill til 360 liggende, men spiller dem ikke, da jeg ikke orker støyen fra maskinen.

Kommer ikke støyen hovedsaklig fra DVD-drevet? Min ble i alle fall mye stillere etter at jeg begynte å installere spillene.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Om det viser seg at denne nye 360-en bråker like lite som PS3en (altså ingenting), skal jeg nok bytte ut min launch-box. Jeg har mange toppspill til 360 liggende, men spiller dem ikke, da jeg ikke orker støyen fra maskinen.

Kommer ikke støyen hovedsaklig fra DVD-drevet? Min ble i alle fall mye stillere etter at jeg begynte å installere spillene.

Det er korrekt at konsollen blir stillere ved å lagre spillene til harddisken ja. Konsollen "overlever" lenger også hvis man gjør dette fordi Xboxen ikke bruker hele prosessoren eller noe slikt. Hehe, husker ikke helt hva han fyren i GameStop-butikken sa!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...