majorkira Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 multicom bestiler fra lagerplasser også sender deg når dem har alt inne så kan fort ta 5 dager før dem får inn alt og fesk psdata.no sente alt samme dagen Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Siden det ser ut til at du er villig til å bruke noen kroner, og er ute etter noe som skal vare, vil jeg definitivt anbefale deg en av Dell eller Lenovos bedriftsmodeller over et av byggesettene til Multicom (og andre nettbutikker også, for den slags skyld). Du får rett og slett ikke den samme byggekvaliteten. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Men så finnes det en liten ting som heter pris også. Compal maskinene har blitt bedre enn hva de var. Skal ikke prøve å si at det er noen thinkpad, men det skiller ikke mye i forhold til dell inspiron f.eks. Selv om ikke det er noe særlig til kvalitetsmerke det heller. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Kunshan/Xishan-modellene til Multicom produseres ikke av Compal, men av Clevo. Ang. Lenovo/Dell/HP proff-modeller; tilsvarende kraft som du kan få med en Multicom bærbar, blir uforholdsmessig dyrt. Og i mitt tilfelle faktisk umulig, siden Clevo D900F er den eneste maskinen på markedet som har desktop prosessor/mb/chipset. Selv den mest oppspekka Lenovo w700'n (ca. kr40.000+) blir slappere. Selvsagt; byggekvaliteten til Dell og Lenovo proffmaskiner er i en særklasse... men det koster. I en D900 kan du også smekke inn et Quadro FX3800, on nødvendig, samt Xeon prosessorer - men Multicom tilbyr ikke denne opsjonen. Et par utenlandske nettbutikker gjør. Alt for å tilfredstille brukere som har bruk for power hjemme - og noen ganger borte Endret 19. mars 2010 av thomit Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvordan er clevo iforhold til compal da? Jeg kjøpte for rundt 1,5 år siden og gikk da for en av de første med centrino 2. Selve ytelsen er grei, men vil nok ikke velge compal igjen da det hvertfall på min pc er en del småtull for at alt skal fungere optimalt. (f.eks touchpaden min vil aldri kunne scrolle begge veiene irriterende til hverdagsbruk) Ellers så har jeg følt at multicom sin service har vært så som så og alt innviklet jeg har spurt de om har jeg fått bedre svar på google.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå