Gå til innhold

Er Multicom riktig butikk for meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunshan/Xishan-modellene til Multicom produseres ikke av Compal, men av Clevo. Ang. Lenovo/Dell/HP proff-modeller; tilsvarende kraft som du kan få med en Multicom bærbar, blir uforholdsmessig dyrt. Og i mitt tilfelle faktisk umulig, siden Clevo D900F er den eneste maskinen på markedet som har desktop prosessor/mb/chipset. Selv den mest oppspekka Lenovo w700'n (ca. kr40.000+) blir slappere. Selvsagt; byggekvaliteten til Dell og Lenovo proffmaskiner er i en særklasse... men det koster. I en D900 kan du også smekke inn et Quadro FX3800, on nødvendig, samt Xeon prosessorer - men Multicom tilbyr ikke denne opsjonen. Et par utenlandske nettbutikker gjør.

Alt for å tilfredstille brukere som har bruk for power hjemme - og noen ganger borte :p

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Hvordan er clevo iforhold til compal da?

 

Jeg kjøpte for rundt 1,5 år siden og gikk da for en av de første med centrino 2. Selve ytelsen er grei, men vil nok ikke velge compal igjen da det hvertfall på min pc er en del småtull for at alt skal fungere optimalt. (f.eks touchpaden min vil aldri kunne scrolle begge veiene :( irriterende til hverdagsbruk)

 

Ellers så har jeg følt at multicom sin service har vært så som så og alt innviklet jeg har spurt de om har jeg fått bedre svar på google....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...