Shotherra Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg fikset pc`en nå nettop. og slo på pc`en, men ingenting skjedde, strømmer kommen på og hardisken jobber litt og stopper opp... slik står pc`èn bare der og sviver rett etter den har startet opp, og på/av-knappen virker ikke men det gjør reset knappen. Før det så var det en feil på hardisken, som om den manlget noe (lyden var ganske rar "grrrrk") dette fikk hele pc`en til å klikke. Og når jeg ventet et par minutter så gikk det fint igjen til det kom tilbake. Nå sere det ut til at pc ikke vil mere og står i een slags hvilemodus rett etter jeg har trykket på på-knappen. Hva er galt???????? Lenke til kommentar
UgeSluge Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Det har skjed med meg mange ganger. Men jeg husker ikke hva det var da Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Ja, ok, kan du si meg hva du gjorde for å fikse det problemet? byttet du noen kort? evt. cpu? bare si meg hvordan du fiks det hvis du ikke husker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå