klovn7 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Har et hovedkor av typen A7N8X og en cpu xp2400 Hovedkortet holder en tempratur på 40-50, mens cpuen ligger på 60 +/- Har en Iglo 2410(up 2 xp2700) vifte. Jeg har bare vifte i stømforsyniga og ikke en vanlig kabinett vifte. Er mine tempraturer for høye? Vil eg senke dem om jeg intalerer en kabinett eller en pci slot vifte? noen anbefalinger uten å tømme hele lommeboka Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 vil anbefale deg å kjøpe kabinettvifter. minst 2. 1 i front som skal suge kald luft inn og 1 bak som skal suge varm luft ut av kabinettet. tror nok at du vil merke forskjell på temperaturen når du setter i noen kabinettvifter ja. Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 men er det for høyte tempraturer? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 men er det for høyte tempraturer? Nei, ikke så lenge det er stabilt. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Holder nok med en litt kraftigare kabinettvifte bak :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå