Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i magen nesten vær dag nå

Gjest Vondtimagen

Anbefalte innlegg

Gjest Vondtimagen

Hei, jeg har i det siste hatt veldig mye vondt i magen, noen ganger får jeg masse luft i magen, eller jeg blir løs, men det skjer nesten alltid på mornigen etter at jeg har pusset tennene? Kan det tenkes at jeg ikke tåler tannkrem så bra? Får også noen ganger løs mage når jeg tygger tyggys med tannkrem lignede smak. Dette begynner og bli et problem, siden jeg har måtte vært hjemme fra skolen mye i det siste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har du sjekket om du kan ha matallergi? Noen typer matallergi har nemlig lignende symptomer, og jeg tror en del av symptomene kan dukke opp dagen etter at du har spist/drukket noe du ikke tåler også, så det trenger ikke nødvendigvis være tannkremen. :)

Det kan også være at du er allergisk mot noe i tannkremen, uansett kan leger gjøre tester på deg for å finne ut av det! Er også mulig du ikke får i deg nok fiber, da.

Ta deg en tur til legen og forklar det for han/henne, det er de som er kvalifisert til å finne ut av sånt i utgangspunktet. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...