Megnus Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Heisann. Jeg har et problem med force offline mode på spotify for iPhone. Hver eneste gang jeg prøver å starte appen i offline, så får jeg beskjed om at jeg må først koble til nettet. Jeg har prøvd å reinstallere appen, uten noe bedre resultat. Noen som har noen ide? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Heisann. Jeg har et problem med force offline mode på spotify for iPhone. Hver eneste gang jeg prøver å starte appen i offline, så får jeg beskjed om at jeg må først koble til nettet. Jeg har prøvd å reinstallere appen, uten noe bedre resultat. Noen som har noen ide? Bruker Spotify på android og såvidt jeg har skjønt må du fortsatt logge på for å bruke spotify, forskjellen er at du ikke streamer sangene i offline mode. Den må jo. bl.a sjekke om du fortsatt har tilgang på musikken som er i offline playlisten (at du ikke har avsluttet abonnementet) Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 men da hjelper jo offline mode ganke lite om man er i for eksempel Afghanistan der internett er kjempedyrt. Eller offline mode på hytta der det ikke er dekning. De reklamerer jo med at det er noe av hele vitsen. Min bror bruker android, og han trenger ikke sjekke oppkobling. Det er slikt man må etter 30 dager avlogget. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg får ikke den beskjeden. Men jeg har problem med at noen sanger i offline playlists kun fungerer i online mode. Sålangt ser det ut til å være begrenset til sanger jeg har lastet ned selv. Lenke til kommentar
Perez Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg får ikke den beskjeden. Men jeg har problem med at noen sanger i offline playlists kun fungerer i online mode. Sålangt ser det ut til å være begrenset til sanger jeg har lastet ned selv. Jeg har samme problemet. Låtene jeg har Starred funker bra, men Local låtene funker sjelden. Gjelder offline mode. Fant du no fix på det? Perez Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg får ikke den beskjeden. Men jeg har problem med at noen sanger i offline playlists kun fungerer i online mode. Sålangt ser det ut til å være begrenset til sanger jeg har lastet ned selv. Jeg har samme problemet. Låtene jeg har Starred funker bra, men Local låtene funker sjelden. Gjelder offline mode. Fant du no fix på det? Perez Det pleier å hjelpe å enten slå av og på offline for playlisten, og hvis den ikke vil synke sangene da, så prøv å quit spotify både på pcen og mobilen, og så start begge igjen. da pleier den å synke alt hos meg. Lenke til kommentar
Idamariise Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg har det samme problemet, men jeg har skrudd av og på mange ganger uten at det funker. Det kommer også et "varseltegn" ved noen sanger når jeg prøver å laste ned Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 jeg måtte til slutt slette og legge inn spotify på telefonen for at den skulle synce. rart at det er et så stort problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå