HulkHaugen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg har nå en 5800, men vurderer en Xperia X10. Den ser ut til å være en fin telefon med Android, godt kamera og gode greier, jeg er ikke interessert i en telefon med tastatur eller en søppel iphone. Det jeg ikke liker med X10 er det jeg har sett av GUI og fokus på sosiale medier, men så er den jo bygget på nettopp Android som gir meg litt håp om valgfrihet. På en annen side så er det jo Sony som står bak, og de er jo normalt glade i sære løsninger. Og eventuell tukling i menyene, vil det kunne bli et problem ved oppgradering fra 1.6 til 2.0 når den kommer? Lenke til kommentar
danie Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 jeg kjøpte den for en uke siden og er helt klart fornøyd med den, er et par ting som irriterer meg, og det er at tastaruter bytter fra norsk til engelsk uten at man gjør noe, kan også bli litt treg når man bruker mange apps på en gang Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Det med tastaturet fikser de sikkert i en SW update. Har i mellomtiden bestemt meg for en HTC Desire Black Edition Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå